عمومی

مانیتورهای گیمینگ ال جی UltraGear نخستین مانیتورها با گواهی AdaptiveSync خواهند بود

مانیتورهای گیمینگ LG UltraGear نخستین مانیتورهایی هستند که گواهی VESA AdaptiveSync Display را دریافت می‌کنند.

به‌گزارش ویدئوکاردز، دو مدل از مانیتورهای گیمینگ ال‌جی UltraGear با شماره محصول 27GP950 و 27GP850 نخستین مانیتورهای گیمینگ در دنیا هستند که گواهی VESA AdaptiveSync Display را دریافت خواهند کرد. برچسب جدید اعطاشده توسط انجمن استانداردهای الکترونیک ویدئویی (VESA) موسوم به AdaptiveSync Display به مشتریان کمک می‌کند عملکرد نرخ نوسازی متغیر (VRR) مانیتور گیمینگ را شناسایی و مقایسه کنند و قبل‌ از خرید از پشتیبانی مانیتور از پروتکل Adaptive-Sync انجمن VESA مطمئن شوند.

مانیتورهای گیمینگ ال‌جی برای دریافت گواهی نمایشگر AdaptiveSync از VESA از آزمایش‌های جامع و دقیقی گذشته‌اند که انجمن استاندارد ویدئویی آن‌ها را Adaptive-Sync Display CTS نام‌گذاری کرده است. این آزمون‌ها شامل اندازه‌گیری بیش‌ از ۵۰ معیار مختلف برای دستیابی به بنچمارکی شفاف و مشخص برای ارزیابی ظرفیت نرخ نوسازی متغیر نمایشگر لپ‌تاپ‌ها و مانیتورها می‌شود.

مانیتورهای گیمینگ ال جی UltraGear با نرخ نوسازی بالا، زمان پاسخ‌دهی سریع GTG (خاکستری به خاکستری) و نرخ تأخیر پایین حد نصاب نمرات مشخص‌شده برای استاندارد جدید VESA را برآورده کرد و حتی کمی فراتر رفته است.

جیم چوت، مدیر برنامه انطباق در ویسا (VESA) گفت:

آزمون‌های Adaptive_sync Display ویسا یک استاندارد واضح و ثابت برای تشخیص عملکرد نمایشگر مانیتورهای گیمینگ ارائه می‌دهد و به مشتریان برای انتخاب و خرید آگاهانه کمک می‌کند. مانیتورهای گیمینگ ال جی UltraGear به‌عنوان اولین محصولاتی که برچسب استاندارد AdaptiveSync Display را دریافت می‌کنند، در آزمون‌های اجراشده نتایج خیلی خوبی از خود به‌جا گذاشته‌اند.

مانیتورهای گیمینگ ال‌جی UltraGear 27GP950 و UltraGear 27GP850 با استاندارد نمایشگر همگام‌ساز-انطباقی سطح جدیدی از عملکرد بصری را در تجربه گیمینگ پیشکش می‌کند. هردو مدل از مانیتورهای گیمینگ ال جی در معیارهایی نظیر نرخ نوسازی و زمان پاسخ‌دهی عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دادند.

  • مانیتور اولد ۴۷٫۵ اینچی 4K ال‌جی با نرخ نوسازی ۱۳۸ هرتز معرفی شد

مانیتورهای گیمینگ ۲۷ اینچی ال‌جی به پنل‌های پیشرفته‌ی Nano IPS مجهز شده‌اند و جدای از نرخ نوسازی بالا و پاسخ‌دهی یک میلی‌ثانیه‌ای GTG، امکان اجرای روان بازی با تصاویر واضح و شفاف را هم در کامپیوتر رومیزی و هم در کنسول‌های بازی فراهم می‌کنند.

سئو یونگ جائه، معاون ارشد و رئیس واحد کسب‌وکار فناوری اطلاعات شرکت ال‌جی الکترونیکس گفت:

بسیار مفتخریم که مانیتور گیمینگ ال جی UltraGear تبدیل به نخستین مانیتوری شد که گواهی AdaptiveSync Display را از VESA دریافت کرده است. با عرضه‌ی مانیتورهای گیمینگ مختلف تا پایان سال ۲۰۲۲ میلادی به‌خصوص مدل UltraGear 27GP95R قصد داریم نه‌تنها آخرین استانداردهای عملکردی ویسا را رعایت کنیم، بلکه نیازهای متنوع مشتریان امروزی را نیز برآورده سازیم.

دیدگاه شما کاربران lastech درباره‌ی استاندارد جدید ویسا برای نمایشگر‌ها تحت عنوان AdaptiveSync Display چیست؟

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا