بازی

بلوبر تیم فرصت ساخت بازی ترسناک «اره» را رد کرده است

بلوبر تیم فرصت ساخت بازی ترسناک «اره» را رد کرده است

مدیرعامل استودیو بلوبر تیم (Bloober Team)، پیوتر بابینو، در گفتگو با IGN توضیح داد که پروژه بازی Blair Witch چگونه به وجود آمد و چه چیزی به واسطه‌ی آن اتفاق نیفتاد. به‌نظر می‌رسد آن‌ها فرصت ساخت بازی ترسناک اره (Saw) را دریافت کرده بودند اما حاضر به انجام آن نشدند.

بابینو توضیح داد:

من با شریک خوبمان، آژانس استعدادهای متحد کار می‌کردم. با افراد زیادی در صنعت بازی از هالیوود ملاقات داشتیم. این آژانس بسیار معروف است و روابط خوبی با تمام استودیوهای اصلی فیلم‌سازی دارد. با [چند استودیو] صحبت کردیم و برخی از آن‌ها پیش ما آمدند و [گفتند] «شما روی ژانر وحشت تمرکز دارید و می‌خواهیم با شما کار کنیم».

[اما] مجوزدهندگان بسیار رک و روراست بودند، چرا که می‌گفتند «ما دوست داریم این داستان را بسازیم و می‌خواهیم بازی را در سال ۲۰۲۱ [مصادف با اکران فیلم] داشته باشیم» و از این موارد. آنجا بود که تصمیم گرفتیم [این] کار را انجام ندهیم.

مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم‌های زامبی غیر انگلیسی زبان – زامبی‌های خارجی!با بهترین زامبی‌ها تا پای مرگ بروید
بهترین فیلم‌های زامبی غیر انگلیسی زبان – زامبی‌های خارجی!

پیش از این به‌طور گسترده شایعه شده بود که بلوبر در حال کار روی یک ریمیک Silent Hill 2 است. بابینو به IGN گفته بود که استودیو اصرار دارد روی بازی‌هایی کار کند که می‌تواند خودش بسازد (از جمله پروژه‌ای که در حال حاضر نمی‌تواند درباره‌اش صحبت کند). در نهایت یک استودیوی فیلم‌سازی معیارهای آن‌ها را برآورده کرد و فرصت بزرگی پیش پایشان گذاشت.

Lionsgate نزد ما آمد و گفت «بچه‌ها، ما عاشق Layers of Fear هستیم (اولین بازی بلوبر که آن‌ها را معروف کرد). دیدیم که با Observer چه کار کردید، بنابراین علاقه داریم با شما کار کنیم. می‌دانیم که دوست دارید بازی خودتان را بسازید. پس این لیست IP‌های ترسناک ما است، لطفا یکی را انتخاب کنید».

ما می‌توانستیم Saw را انتخاب کنیم که محبوب‌تر از Blair Witch بود، اما تصمیم گرفتیم سراغ این پروژه برویم زیرا جهان آن فرصت‌های زیادی برای ساخت یک چیز جدیدی داشت. به همین دلیل بود که ما این پروژه را انتخاب کردیم.

بازی ترسناک Blair Witch

استودیو بلوبر در حال حاضر روی دو پروژه بزرگ کار می‌کند. یکی بازی احتمالی با کونامی است که بسیاری معتقدند پروژه Silent Hill خواهد بود و دیگری یک IP جدید با ناشر Private Division. بابینو می‌گوید که بازی سوم نیز در مرحله پیش تولید قرار دارد. این استودیو پیش از این به نوعی بازگشت به سری Layers of Fear اشاره کرده بود.

بابینو می‌گوید که بلوبر در برابر رشد بیش از حد مقاومت می‌کند تا روی بازی‌های دارای مجوز (لایسنس شده) بیشتری کار کند.

ما می‌توانیم پروژه سومی هم توسعه دهیم. می‌توانیم تیم بزرگ‌تری بسازیم، اما دوست نداریم. چرا که می‌خواهیم روی کیفیت تمرکز کنیم و تیم ساخت این احساس را داشته باشند که هنوز به نوعی مستقل است و همچنان احساس کند که روی عنوان متعلق به خود کار می‌کند.

به‌نظر شما بازی ترسناک اره چگونه می‌شد؟

مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم‌های کوسه‌ای که باید در تابستان تماشا کنیدخونی که از آرواره‌ها به اقیانوس می‌ریزد
بهترین فیلم‌های کوسه‌ای که باید در تابستان تماشا کنید


Top 10: قدرتمندترین دشمنان دکتر استرنج!

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا