بازی

آخرین تریلر از انیمیشن سوپر ماریو منتشر شد [تماشا کنید]

آخرین تریلر از انیمیشن سوپر ماریو منتشر شد [تماشا کنید]

خیلی‌ها چشم انتظار انیمیشن سوپر ماریو (Super Mario Bros) هستند و اکنون آخرین تریلر از آن به صورت رسمی منتشر شده است

تقریبا یک ماه با اکران انیمیشن ماریو فاصله داریم و با این تریلر برای یک بار دیگر می‌توانیم شخصیت‌های محبوب خودمان را ملاقات کنیم. این تریلر اول از همه لوئیجی را نشان می‌دهد که در قلعه باوزر گیر افتاده و سپس به سراغ ماریو و دانکی کنگ می‌رود. در تریلرهای پیشین این شخصیت با هم خصومت داشتند، اما اکنون شاهد همکاری آن‌ها هستیم. 

آخرین تریلر از انیمیشن Super Mario Bros سکانسی مربوط به ماریو کارت را هم شامل می‌شود. دیگر جنبه تریلر جدید، اولین نگاه به چند منطقه و سرزمین معرفی نشده است. به نظر می‌رسد که بخشی از داستان این انیمیشن در سرزمین شنی از بازی Super Mario Odyssey و هرم وارونه جریان دارد. شما می‌توانید تریلر منتشر شده را در زیر تماشا کنید:

در انیمیشن Super Mario کریس پرت نقش ماریو، ست روگن نقش دانکی کنگ، آنیا تیلور-جوی نقش پرنسس پیچ، چارلی دی نقش لوئیجی و جک بلک نقش باوزر را برعهده دارند. فیلم درباره دو برادر لوله‌کش اهل بروکلین است که بهترین دوستان هم هستند: ماریو همانطور که انتظار می‌رود شجاع است ولی لوئیجی همیشه مضطرب بوده و هیچوقت به جایی نمی‌رسد. 

انیمیشن سوپر ماریو (Super Mario) در تاریخ ۵ آپریل ۲۰۲۳ (۱۶ فروردین ۱۴۰۲) در آمریکای شمالی و سپس در تاریخ ۲۸ آپریل ۲۰۲۳ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۲) در ژاپن اکران می‌شود. 

مطلب پیشنهادی:10 انیمیشن دست کم گرفته شده که سزاوار شانس دوم هستندوقت آن است که این آثار را از سایه بیرون بیاوریم!
10 انیمیشن دست کم گرفته شده که سزاوار شانس دوم هستند


ویجی‌لاگ پلاس: فاش شدن اسرار پلی استیشن و بسته الحاقی الدن رینگ

آخرین تریلر از انیمیشن سوپر ماریو منتشر شد [تماشا کنید] - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا