رمز ارز

بلاکچین کاردانو به کمک آموزش و پرورش می‌آید!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

چارلز هاسکینسون، بنیان‌گذار کاردانو، توضیحات تازه‌ای درباره همکاری شرکت سازنده این بلاکچین، یعنی IOG، با وزارت آموزش اتیوپی در سال ۲۰۲۱ را به اشتراک گذاشت.
بر اساس مطلبی که هاسکینسون منتشر کرده، مقامات فدرال در اتیوپی، پیاده‌سازی هویت دیجیتال (ID) برای دانش‌آموزان و معلمان را به‌عنوان بخشی از برنامه‌های سراسری مبتنی بر بلاکچین در این کشور، آغاز کرده‌اند. وزیر آموزش اتیوپی، همکاری با IOG را به‌منظور صدور شناسه‌های دیجیتال برای پنج میلیون دانش‌آموز و ۷۵۰ هزار معلم شاغل در ۳۶۸۰ مدرسه، تایید کرده است. به گفته زلالم عصفا، مدیر فناوری اطلاعات، ارتباطات و آموزش دیجیتال اتیوپی، چندین مدرسه دولتی برای اجرای این طرح که از ماه آینده آغاز می‌شود، انتخاب شده‌اند.
طبق گزارش‌ها، این شناسه‌های دیجیتال که در مدارس ابتدایی، متوسطه و سپس موسسات عالی راه‌اندازی می‌شوند، به یک سیستم ثبت‌نام متصل خواهند شد که برای تایید نمرات و نظارت بر عملکرد تحصیلی از راه دور، استفاده خواهند شد. مقامات اتیوپی امیدوارند تا پایان سال جاری، شاهد صدور نیم میلیون شناسه دیجیتال باشند. علاوه بر همکاری با اتیوپی، شرکت IOG در تانزانیا نیز فعالیت‌هایی را برای بهبود دسترسی به خدمات آنلاین آغاز کرده است.
در همین حال، بر اساس گزارش‌ها، حدود ۲٫۹ میلیارد نفر در دنیا به اینترنت دسترسی ندارند. به گفته یونیسف (UNICEF)، اکثریت این افراد از جمله کودکان در کشورهای توسعه‌نیافته زندگی می‌کنند. برای حل این معضل، یونیسف در همکاری با اتحادیه بین‌المللی مخابرات، اقدام به تاسیس بنیادی به نام Giga ‌کرده است. این بنیاد قرار است با شناسایی مدارس محروم از اینترنت و با استفاده از تکنولوژی بلاکچین و توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) به جمع‌آوری سرمایه برای فراهم کردن اینترنت در این مناطق اقدام کند.
بنیاد Giga ‌در همکاری با هنرمندان، مجموعه‌های مختلف NFT را منتشر کرده و فروش آن‌ها را راه‌حلی تازه و موثر در فعالیت‌های بشردوستانه، از جمله ایجاد دسترسی به اینترنت برای دانش‌آموزان سراسر دنیا می‌داند.

دریافت ۲۰۰,۰۰۰ شیبا رایگان
با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۲۰۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا