تکنولوژی

تاریخ معرفی شیائومی 12 اولترا لو رفت

در ادامه انتشار شایعات درباره پرچمدار قدرتمند شیائومی 12 اولترا، حالا پوستری منتشر شده که تاریخ معرفی این دستگاه و همچنین تجهیز آن به تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک پلاس را برملا می‌کند.

گفتنی است که شیائومی 12 اولترا در راه است و طی چند هفته اخیر فضای مجازی لبریز از شایعات و گمانه‌زنی‌های مرتبط با مشخصات این گوشی بوده. اما اکنون پوستری افشا شده که از احتمال معرفی این دستگاه زودتر از انتظار و در تاریخ 31 خرداد خبر می‌دهد.

افشای تاریخ عرضه شیائومی 12 اولترا

مشخصات احتمالی شیائومی 12 اولترا

لازم به ذکر است که این محصول یک گوشی هوشمند دوربین محور است و این امر به خوبی در طرح‌های غیر رسمی منتشر شده از دوربین‌ آن مشهود است، امری که در پوستر مذکور هم روی آن تاکید شده و با ترجمه متن چینی پوستر می‌بینیم که به این موارد اشاره شده: «تراشه نوآورانه Surge ISP، سایبرفوکوسی که فوکوس را روی هر چیزی قفل می‌کند، سیستم پردازش تصویر ابر پرچمدار»

به هر حال اگر این پوستر و اطلاعات آن معتبر باشند، تجهیز شیائومی 12 اولترا به تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس نیز به صورت ضمنی تایید شده است. همچنین با توجه به احتمال معرفی این تراشه در تاریخ 30 اردیبهشت، به‌کارگیری آن در شیائومی 12 اولترا چندان غیرمنطقی نیست.  

در پایان با تایید ضمنی و غیر رسمی شایعات پیشین در خصوص استفاده از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس، انتظار می‌رود که شیائومی 12 اولترا با نمایشگر 6.9 اینچی اولد QHD و رفرش رفیت 120 هرتز، با 3 الی 5 دوربین به همراه یک باتری 4900 میلی‌آمپری به بازار بیاید.

همچنین طبق شایعات، این گوشی با توجه به مدل‌ها، رنگ‌ها و گزینه‌های مختلف حافظه، قیمتی بین 893 الی 1086 دلار خواهد داشت.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا