رمز ارز

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شیتوشی کوساما، توسعه‌دهنده ارشد شیبا اینو (SHIB)، اعلام کرده که ۱۲ میلیون دلار سرمایه از طریق فروش توکن حاکمیتی و کاربردی TREAT برای توسعه یک بلاکچین لایه سوم جدید جدید و توسعه بیشتر شبکه شیباریوم، جمع‌آوری شده است.

بر اساس گزارش‌های منتشرشده، در این دور تامین سرمایه، تیم شیبا اینو نسبت به فروش توکن TREAT خود به چند شرکت‌ سرمایه‌گذاری ریسک‌پذیر غیرآمریکایی، از جمله انیموکا برندز (Animoca Brands)، سایفر کپیتال (Cypher Capital)، مورنینگ استار ونچرز (Morningstar Ventures) و غیره، اقدام کرده است.

به گفته کوساما، این وجوه در درجه اول برای توسعه یک بلاکچین لایه ۳ مبتنی بر حریم خصوصی با همکاری شرکت زاما (Zama)، توسعه هرچه بیشتر بلاکچین لایه دوم شیباریوم و در عین حال، گسترش اقدامات امنیتی و انطباق با قوانین و مقررات استفاده خواهد شد.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

او همچنین پرده‌برداری کرد که توکن TREAT قرار است امسال وارد بازار کریپتو شود. تیم شیبا همچنین یک توکن جدید به نام استیبل کوین Shi را در اواخر سال میلادی جاری معرفی خواهد کرد.

کوساما پیش‌تر و در روز شنبه نیز در گروه تلگرامی رسمی این پروژه از یک قرارداد مهم خبر داده بود.

در زمان نگارش این خبر، میم کوین شیبا با قیمت ۰٫۰۰۰۰۲۷ دلار معامله می‌شود که در مقایسه با یک هفته گذشته، بیش از ۱۵ درصد رشد دارد.

حتما بخوانید :

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا