شبكه اجتماعی

خرید توییتر توسط ایلان ماسک نهایی می‌شود؟

ایلان ماسک روز ۲۳ اردیبهشت اعلام کرد خرید توییتر به طور موقت متوقف شده است تا زمانی که او اطلاعات دقیق‌تری در مورد نسبت حساب‌های جعلی این رسانه اجتماعی بدست بیاورد.

به‌گزارش lastech از همشهری آنلاین، توییتر در هنگام توافق میزان حساب‌های جعلی را حدود ۵ درصد اعلام کرده بود. شرکت توییتر جزییات دقیقی درباره چگونگی محاسبه این آمار ارائه نداده است. این نسبت پس از انجام توافق خرید، از طرف ایلان ماسک مورد سوال واقع و در نهایت منجر به تعلیق معامله از طرف او شد.

شرکت توییتر هفته گذشته اعلام کرد به معامله در قیمت توافق شده پایبند باقی مانده است. با این حال به نظر می‌رسد سرمایه‌گذاران متقاعد نشده‌اند، زیرا سهام توییتر روز سه‌شنبه در ۳۵.۷۶ دلار بسته شد که نشان‌دهنده کاهش ۳۴ درصدی نسبت به قیمت معامله هر سهم ۵۴.۲۰ دلار است.

نشست سالانه مجازی شرکت توییتر شامل یک جلسه پرسش و پاسخ در روز چهارشنبه خواهد بود. سخنگوی توییتر گفته این شرکت به سوالات مربوط به معامله فروش به ایلان ماسک پاسخ نخواهد داد.

در این نشست سالانه قرار است سرمایه‌گذاران توییتر به پنج پیشنهاد سهامداران رای دهند که همگی با مخالفت مدیریت مواجه شده‌اند. حتی در صورتی‌ که سهامداران این پیشنهادات را تایید کنند، برای شرکت غیرالزام‌آور خواهد بود.

اوایل اردیبهشت‌ماه امسال بود که هیئت مدیره توئیتر پیشنهاد خرید ۴۴ میلیارد دلاری ایلان ماسک را پذیرفت و قرار شد توییتر شرکت به مالکیت این میلیاردر پرحاشیه درآید.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا