بازی

مارول پروسه ساخت فیلم Blade را متوقف کرد

مارول پروسه ساخت فیلم Blade را متوقف کرد

استودیوی مارول برای ساخت پروژه جدید Blade زمان بیشتری صرف خواهد کرد. پس از گذشت ۲ هفته از جدایی کارگردان بسام طارق، استودیو پروسه ساخت اثر ماجراجویانه خون آشامی با بازی ماهرشالا علی، بازیگر برنده اسکار را متوقف کرد.

مارول به‌ طور موقت فعالیت‌های مربوط به تولید فیلم در شهر آتلانتا که قرار بود فیلم‌برداری این پروژه از ماه نوامبر آغاز شود را تعطیل می‌کند و در همان حال به دنبال یک کارگردان جدید می‌گردد تا وظیفه ساخت این عنوان را بر عهده بگیرد.

مطلب پیشنهادی:۱۰ خواهر و برادر برتر مارولاز اسکارلت ویچ و کوئیک‌سیلور تا ثور و لوکی
۱۰ خواهر و برادر برتر مارول

به گفته یکی از منابع هالیوود ریپورتر، کارکنان و عوامل ساخت روز گذشته از این خبر مطلع شدند. استودیو امیدوار است تولید را در اوایل سال ۲۰۲۳ از سر بگیرد. پس از انتشار این خبر، دیزنی تاریخ اکران فیلم Blade را از ۳ نوامبر ۲۰۲۳ به ۶ سپتامبر ۲۰۲۴ (۱۶ شهریور ۱۴۰۳) تغییر داد.

Blade دست‌کم چندین بار شاهد تغییر پروسه تولید خود بوده زیرا چندین دور بازنویسی فیلمنامه را پشت سر گذاشته است. Beau DeMayo که روی سریال‌هایی مانند Star Trek: Strange New Worlds، ویچر و اسپین‌آف انیمیشنی آن و همچنین Moon Knight مارول کار کرده بود، نویسنده فعلی فیلم است.

زمانی که طارق پروژه را ترک کرد، بسیاری تصور می‌کردند که کارگردان دیگری به سرعت وارد کار می‌شود تا پروسه تولید زمان زیادی را از دست ندهد. اما در دو هفته بعد، مشخص شد که مارول می‌خواهد سرعت جستجو را کاهش دهد و عمیق‌تر به دنبال یک فیلم‌ساز خوب بگرد. در همین موقعیت، استودیو باید برای ادغام سایر جنبه‌های این پروژه وقت بگذارد.

Blade

زمانی که فیلم Blade در کامیک کان سن دیگو در سال ۲۰۱۹ رونمایی شد، تبدیل به یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های مارول در فازهای آتی شد. رئیس استودیو مارول، کوین فایگی، بعداً به THR گفت که ماهرشالا علی شخصاً با او تماس گرفته تا برای بازی در این شخصیت ابراز علاقه کند.

Blade توسط نویسنده، مارک ولفمن و طراح، جین کولن در سال ۱۹۷۳ در دهمین شماره کمیک بوک The Tomb of Dracula معرفی شد. او یک شخصیت نیمه فانی، نیمه جاودانه است که برای انتقام گرفتن مرگ مادرش که توسط یک خون آشام کشته شد، خون آشام‌ها را شکار می‌کند. وسلی اسنایپس قبلا در سه‌گانه‌ای که در اوایل دهه ۲۰۰۰ منتشر شد، نقش این شخصیت را بازی کرده بود.

مطلب پیشنهادی:ثور اساطیری با ثور مارول چه تفاوت‌هایی دارد؟سفری از دل افسانه‌ها تا صفحات کمیک
ثور اساطیری با ثور مارول چه تفاوت‌هایی دارد؟


نقد انیمیشن DC League Of Super Pets

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا