بازی

سازنده Dying Light 2 روی یک بازی نقش آفرینی فانتزی کار می‌کند

سازنده Dying Light 2 روی یک بازی نقش آفرینی فانتزی کار می‌کند

تکلند توسعه‌دهنده بازی Dying Light 2 در حال استخدام اعضای جدیدی برای ساخت یک بازی اکشن، نقش آفرینی، فانتزی و جهان باز است که از آن به عنوان پروژه بزرگ بعدی خود یاد می‌کند.

آگهی استخدامی توسط تکلند منتشر شده که در آن به این پروژه ناشناس اشاره شده است. «پاول مارخوکا» مدیرعامل Techland در این بیانیه یک بار دیگر بر تعهد این استودیو برای پشتیبانی از Dying Light 2 تا پنج سال تاکید کرده، اما توضیح می‌دهد که زمان کامل کردن تیم‌ها برای پروژه‌های دیگر رسیده است.

مارخوکا توضیح می‌دهد:

هدف ما این است که یک IP کاملا جدید را معرفی کنیم که نسبت به کارهای چندین سال گذشته بسیار متفاوت باشد. ما می‌خواهیم یک تجربه کاملا نسل بعدی ایجاد کنیم. یک داستان حماسی فانتزی جدید در یک دنیای باز گسترده، با مهارت‌ها و تجربیاتی که به عنوان یک تیم در طول سال‌های گذشته به دست آورده‌ایم و ترکیب آن‌ها با ایده‌ها، اشتیاق و خلاقیت جدید.

Techland برای پروژه بزرگ خود به دنبال چندین کارمند برای موقعیت‌های شغلی مختلفی است. همچنین تاکنون چندین اعضای توسعه این پروژه مشخص شده‌اند.

بازی Dying Light 2

کارولینا استاخرا و آرکادیوس بوروویک از جمله اعضا برجسته این تیم محسوب می‌شوند که هر دو قبلا در توسعه بازی‌های The Witcher 2: Assassins of Kings و The Witcher 3: Wild Hunt و بسته‌های الحاقی آن‌ها حضور داشته‌اند. بارتوش اوچمن، کارگردان جهان باز که قبلا در ساخت بازی‌های Cyberpunk 2077 و The Witcher 3 نقش داشته نیز دیگر عضو این پروژه است.

همچنین برخی سازندگان بازی‌های جهان باز بزرگ دیگر، از جمله ماریو مالتزوس (Prince of Persia: The Sands of Time)، دیوید مک‌کلور (Deathloop) و کوین کوید (Horizon Zero Dawn) در ساخت این پروژه نیز نقش دارند.

در بخش دیگری از این آگهی به بازی‌های اول شخص و سوم شخص اشاره شده است که با این وجود می‌توان گفت عنوان فانتزی Techland از بازی اکشن زامبی اول شخص Dying Light 2 متمایز خواهد بود و شاید حالتی بین اول و سوم شخص مانند Cyberpunk 2077 خواهد داشت.


 جعبه گشایی Huawei Nova 9 SE

تماشا از آپارات lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا