رمز ارز

آیا نهنگ بزرگ بیت کوین سرانجام طرفدار اتریوم شده است؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

مایکل سیلور (Michael Saylor) که به عنوان یک چهره پیشرو در بازار ارزهای دیجیتال و حمایت قوی از فناوری بیت کوین شناخته شده است، در سال 2020، در بحبوحه تأثیر همه‌گیری کرونا بر اقتصاد جهان، شروع به خرید مقادیر زیادی بیت کوین توسط شرکت MicroStrategy خود کرد. این شرکت تحت هدایت سیلور، 21454 بیت کوین در آگوست 2020 به دست آورد و به انباشت این ارز دیجیتال ادامه داد.
پس از آن، سیلور به عنوان یک چهره مهم در بازار بیت کوین مطرح شد. او معتقد است بیت کوین تکامل‌یافته‌ترین و قوی‌ترین ارز دیجیتال است و بهترین فرصت‌های سرمایه‌گذاری را، هم برای سرمایه‌گذاران و هم برای کاربران، ارائه می‌دهد. در سال 2022، زمانی که صرافی بیت‌فینکس از طریق توییتر از فعالان بازار خواست تا نام سه ارز دیجیتالی را که برای سرمایه‌گذاری 100 میلیون دلاری در آن انتخاب می‌کنند، نام ببرند، سیلور به سرعت پاسخ داد: «بیت کوین، بیت کوین و بیت کوین».
سیلور همچنین به دلیل موضع انتقادی خود نسبت به اتریوم (ETH) و قابلیت‌های آن به عنوان یک ارز دیجیتال نیز شناخته شده است. او معتقد است اتریوم هنوز ثبات فنی خود را ثابت نکرده و بنابراین باید برای پنج تا ده سال فقط نظاره‌گر آن بود تا بتوان آن را قابل اعتماد دانست. او همچنین بر اهمیت اطمینان از اینکه این پروتکل توسط هیچ کس، از جمله Vitalik Buterin (خالق اتریوم) قابل تغییر نباشد، تأکید می‌کند. به گفته سیلور، تنها در این صورت است که ETH شانس تبدیل شدن به یک ارز جهانی را دارد.
اخیراً، صدای ضبط‌شده‌ای که ادعا می‌شود صدای سیلور است، مورد توجه قرار گرفته. بر اساس این فایل، او می‌گوید از بیت کوین خسته شده و می‌خواهد آن را بفروشد، اما منتظر یک نقطه سر به سر است. همچنین گزارش شده که او نسبت به ماکسیمالیست‌های بیت کوین ابراز نارضایتی کرده و از سرمایه‌گذاری نکردن در اتریوم پشیمان است.
البته لازم به ذکر است که این تغییر موضع ادعایی از سوی او که به طور مداوم از اتریوم انتقاد کرده است، سؤالاتی را در مورد صحت این فایل صوتی و اینکه ممکن است با استفاده از هوش مصنوعی تولید شده باشد، ایجاد کرده است.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا