بازی

عنوان و تیم بازیگری جدیدترین فیلم آدام مک‌کی مشخص شد

عنوان و تیم بازیگری جدیدترین فیلم آدام مک‌کی مشخص شد

طبق گزارش هالیوود ریپورتر، حال از عنوان و تیم بازیگری جدیدترین فیلم آدام مک‌کی رونمایی شده است. رابرت داونی جونیور و رابرت پتینسون از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم سینمایی نقش‌آفرینی خواهند داشت.

مطلب پیشنهادی:۱۶ فیلم خوب برای تماشا در زمانی که احساس تنهایی می‌کنیدمقابله با تنهایی و انزوا به کمک سینما
۱۶ فیلم خوب برای تماشا در زمانی که احساس تنهایی می‌کنید

جدیدترین فیلم آدام مک‌کی Average Height, Average Build نام دارد که در حال حاضر برای فیلمبرداری در اواخر تابستان در بوستون برنامه‌ریزی شده است. در این گزارش، این عنوان سینمایی به عنوان اثری که گاها مهیج و در باقی مواقع کمدی است توصیف می‌شود. داستان فیلم یک قاتل سریالی را دنبال می‌کند که در تلاش است با لابی‌گری سیاسی، قوانین حول کشتن و قتل را تغییر دهد و مجازات آن را آسان‌تر کند.

علاوه بر پتینسون و داونی جونیور، ایمی آدامز، فارست ویتاکر و دنیل ددوایلر از دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Average Height, Average Build به ایفای نقش می‌پردازند. گرچه هنوز استودیویی که تهیه و تولید این اثر را بر عهده دارد مشخص نشده اما می‌دانیم تاد بانهازل قرار است فیلمبرداری این پروژه را به دست بگیرد.

عنوان و تیم بازیگری جدیدترین فیلم آدام مک‌کی مشخص شد - lastech

آدام مک‌کی نویسنده و کارگردان مشهوری است که بیشتر برای فیلم‌های کمدی نظیر Anchorman: The Legend of Ron Burgundy، Talladega Nights: The Ballad of Ricky Bobby و Step Brothers شناخته می‌شود. از دیگر فیلم‌های کارنامه‌ی هنری او می‌توان به Vice اشاره داشت؛ اثری که در سال ۲۰۱۸ نامزد جایزه اسکار شد. آخرین فیلم منتشر شده از این کارگردان هم Don’t Look Up محصول سال ۲۰۲۱ میلادی و نتفلیکس است که ستارگانی همچون جنیفر لارنس و لئوناردو دی کاپریو در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

مطلب پیشنهادی:۳۰ فیلم فضایی که ما را به سمت‌ ناشناخته‌ها و فراتر از آن هدایت می‌کندبهترین فیلم‌های فضایی تاریخ سینما
۳۰ فیلم فضایی که ما را به سمت‌ ناشناخته‌ها و فراتر از آن هدایت می‌کند


بازی‌های مستقلی که باید در عید نوروز تجربه کنید

بازی Cyberpunk 2077 به‌زودی میزبان ورژن پیشرفته رهگیری پرتو خواهد بود - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا