بازی

احتمال معرفی پلی استیشن ۵ پرو و نسخه جدید ایکس باکس سری ایکس/اس در ۲۰۲۳ قوت گرفت

احتمال معرفی پلی استیشن ۵ پرو و نسخه جدید ایکس باکس سری ایکس/اس در ۲۰۲۳ قوت گرفت

شرکت TCL Technology امروز در رویدادی، نسل جدید تلویزیون‌های خود را معرفی کرد. در بخشی از این رویداد از پلی استیشن ۵ پرو و نسخه جدید ایکس باکس سری ایکس/اس تحت عنوان «نسل ۹.۵» برای معرفی یا عرضه در سال‌های ۲۰۲۳ – ۲۰۲۴ یاد شده است.

در حالی که نسخه‌های فعلی کنسول‌های سونی و مایکروسافت همچنان با مشکلات و محدودیت‌هایی دست و پنجه نرم می‌کنند، شایعاتی از سوی افشاگران درباره نسخه جدید آن‌ها شنیده می‌شود. این بار، به طور کاملا غیرمنتظره، در کنفرانس رسمی شرکت چینی TCL در لهستان به آن‌ها اشاره شده است.

مطلب پیشنهادی:ویجی‌لاگ: چهار قابلیت مهم ویندوز ۱۱ برای گیمرهاسیستم عاملی بهتر برای بازی کردن
ویجی‌لاگ: چهار قابلیت مهم ویندوز ۱۱ برای گیمرها

طبق تصاویر به اشتراک گذاشته شده از این رویداد توسط تام هندرسون، در سال‌های ۲۰۲۳ – ۲۰۲۴ طرفداران شاهد کنسول‌های نسل ۹.۵ خواهند بود که پلی استیشن ۵ پرو و ایکس باکس سری ایکس/اس جدید هستند.

همچنین به عنوان سایر جزئیات دستگاه‌ها، توضیح داده شده که گیم‌پلی ۱۲۰-۶۰ فریم بر ثانیه را با وضوح 2160P ارائه می‌کند و همچنین توانایی پخش محتوا 8K را نیز خواهند داشت. در این تصویر، همچنین به آخرین کارت گرافیک AMD یعنی Radeon RX 7700 XT نیز برای آن‌ها اشاره شده است.

هرچند این توضیحات در کنفرانس TCL ارائه شده، اما تاکنون نیز چندین بار توسط افشاگران به سال ۲۰۲۳ به عنوان زمانی برای معرفی کنسول‌های جدید اشاره شده بود.

مطلب پیشنهادی:۱۰ حقیقت جالب از سری Unchartedاز معنای اسم بازی تا خراب شدن پلی استیشن ۳
۱۰ حقیقت جالب از سری Uncharted


بررسی ویدئویی Huawei Nova 9 SE

تماشا از آپارات lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا