بازی

چگونه پرفکت مانی را به هات ووچر تبدیل کنیم؟

چگونه پرفکت مانی را به هات ووچر تبدیل کنیم؟

سلب مسئولیت: lastech صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

یکی از روش‌های تبدیل ارز دیجیتال به پول نقد، تبدیل پرفکت مانی به هات ووچر است. هات ووچر نوعی کارت اعتباری و مشابه ووچر پرفکت مانی است و به‌ دلیل سرعت بالا، نقد شوندگی سریع و نداشتن کارمزد، اخیراً در مرکز توجه کاربران ایرانی قرار گرفته است.

با توجه به اینکه تبدیل پرفکت مانی به هات ووچر روش بسیار خوبی برای انتقال پول به خارج از کشور و تبدیل آن به وجه نقد محسوب می‌شود، در این مطلب می‌خواهیم آسان‌ترین مسیر برای تبدیل Perfect Money به Hot Voucher را به شما آموزش دهیم تا برای سفرهای خارجی که امکان حمل دلار یا یورو وجود ندارد، از این روش استفاده کنید.

با 10 مزیت استثنایی پرفکت مانی آشنا شوید

Perfect Money یکی از سیستم‌های محبوب دریافت و پرداخت پول در سطح بین‌المللی است. این سیستم با هدف سرعت بخشیدن به فرآیند پرداخت‌های اینترنتی بین‌المللی، مانند انتقال ارزهای واقعی یا خرید و فروش ارزهای دیجیتال طراحی شده است. استفاده از خدمات این سیستم و خرید و فروش پرفکت مانی در شرایطی که سایر سیستم‌های پرداخت آنلاین بین‌المللی برای کاربران ایرانی تحریم است، مزایای مختلفی دارد، از جمله:

  1. پشتیبانی نقد شوندگی در بیش از 200 صرافی معتبر دنیا
  2. تبدیل پرفکت مانی به ووچر پرفکت مانی و هات ووچر
  3. عدم محدودیت زمانی و مکانی برای انجام نقل و انتقالات مالی
  4. خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال و تبدیل آنها به پرفکت مانی
  5. حداقل کارمزد خرید و فروش در مقایسه با سایر سیستم‌ها
  6. امکان انتقال وجه پرفکت مانی بین حساب‌های کاربران
  7. پشتیبانی توسط معتبرترین صرافی‌های آنلاین ایران
  8. دسترسی آسان به جزئیات خرید و فروش‌ها
  9. اختصاص سود سالیانه به مبالغ موجود در حساب‌
  10. امنیت، سرعت و سهولت در خرید و فروش‌ها

هات ووچر چه تفاوتی با پرفکت مانی دارد؟

اگر با خدمات پرفکت مانی آشنایی کامل داشته باشید، حتماً می‌دانید که پرفکت مانی خدمت جالبی به نام ووچر پرفکت مانی دارد. ووچر پرفکت مانی شباهت زیادی به کارت هدیه دارد، با این تفاوت که وجود خارجی ندارد و فقط با یک کد 16 رقمی منحصر به فرد دیجیتالی و یک کد فعال‌سازی 10 رقمی آماده استفاده می‌شود. ووچر محبوب‌ترین خدمت پرفکت مانی برای انجام خریدهای آنلاین است.

هات ووچر تمام مزایا و قابلیت‌های یک ووچر را دارد، با این تفاوت که کد هات ووچر 49 رقمی است و با USD شروع می‌شود. برای دریافت این ووچر نیاز به افتتاح حساب یا ارائه اطلاعات شخصی نیست. با استفاده از هات ووچر می‌توانید به اقصی ‌نقاط جهان پول منتقل کنید و در فضایی امن و مطمئن پرداخت‌های آنلاین خود را انجام دهید. در ادامه‌ مطلب به شما توضیح می‌دهیم که تبدیل پرفکت مانی به هات ووچر چه کاربردهایی دارد.

تبدیل پرفکت مانی به هات ووچر چه کاربردی دارد؟

همان‌طور که گفتیم، هات ووچر از نظر کاربرد شباهت زیادی به کارت‌های اعتباری دارد و می‌توانیم برای خریدهای اینترنتی یا جابه‌جایی پول از آن استفاده کنیم. اما ووچر مزیت مهم دیگری هم دارد که اگر قصد سفر به کشورهای خارجی را داشته باشید، می‌تواند حسابی برای شما کمک ‌کننده باشد. این مزیت، امکان تبدیل هات ووچر به ارزهای واقعی (دلار، یورو و…) در صرافی‌های حضوری است.

گاهی اوقات ممکن است برای سفرهای خارجی، محدودیت خروج ارز داشته باشید. یعنی نتوانید به مقدار کافی پول نقد با خودتان ببرید. در چنین شرایطی فقط کافی است یک ووچر به مبلغ مورد نیازتان بخرید و در صرافی‌های معتبر کشور مقصد آن را به دلار یا سایر ارزهای رایج تبدیل کنید. پیشنهاد می‌کنیم برای این کار به صرافی‌هایی مراجعه کنید که از ووچر و ارز مورد نظر شما پشتیبانی می‌کنند.

آموزش نحوه تبدیل پرفکت مانی به هات ووچر

تبدیل پرفکت مانی به هات ووچر روند کاملاً ساده‌ای دارد و حتماً لازم نیست که حساب احراز هویت شده داشته باشید. فقط کافی است در سایت یکی از صرافی‌های آنلاین و معتبری که از ووچر پرفکت مانی پشتیبانی می‌کنند، ثبت نام و حساب کاربری ایجاد کنید. در این پلتفرم‌ها بدون نیاز به تایید اطلاعات هویتی (تلفن ثابت و ارسال عکس سلفی) و پس از طی کردن مراحل احراز هویت در صرافی مورد نظر، پرفکت مانی خود را به ووچر تبدیل کنید.

شما می‌توانید به هر تعداد و با هر مبلغی که دوست دارید، ووچر ایجاد کنید و در این مورد هیچ محدودیتی ندارید. فقط دقت کنید که اطلاعات یا کد دیجیتالی و کد فعال‌سازی ووچرهای خود را در اختیار دیگران قرار ندهید؛ زیرا کدهای ووچر یک بار مصرف هستند. در حال حاضر بیش از 200 صرافی در کشورهای مختلف دنیا از پرفکت مانی و هات ووچر پشتیبانی کرده و آن را با دلار آمریکا، یورو، پوند بریتانیا و روبل روسیه تبادل می‌کنند.

کارمزد تبدیل و فروش پرفکت مانی چقدر است؟

اغلب سیستم‌های مشابه پرفکت مانی برای انجام هر تراکنش، مبلغی را به‌ عنوان کارمزد کسر می‌کنند. درصد این کارمزد با توجه به نوع تراکنشی که شما انجام می‌دهید، متفاوت است. طبق قوانین پرفکت مانی، اگر بخواهید پرفکت مانی خود را به voucher تبدیل کنید، باید مبلغ کارمزد آن را هم پرداخت نمایید.

این مبلغ در مورد حساب‌های وریفای نشده معادل ۱.۹۹% و برای حساب‌های وریفای شده معادل ۰.۵% مبلغ کل تراکنش مالی شماست. برای فروش پرفکت مانی و برداشت نیز، کارمزدها بسته به مبلغ کل تراکنش از ۲.۸۵ درصد شروع می‌شوند. البته، به سپرده‌گذاری در حساب‌های پرفکت مانی از طریق خرید ووچر، کارمزد تعلق نمی‌گیرد. یعنی می توانید بدون پرداخت هزینه، ووچر را به پرفکت مانی تبدیل کنید.

برای خرید و فروش پرفکت مانی روی لینک زیر کلیک کنید:

پرفکت مانی؛ خرید و فروش بدون احراز هویت

آیا می‌توانیم هات ووچر را به ارزهای دیجیتال تبدیل کنیم؟

یکی از راه‌های مصرف کردن هات ووچر، تبدیل آن به ارزهای واقعی و ارزهای دیجیتال است. این خدمات صرفاً در صرافی‌های آنلاین و بدون نیاز به احراز هویت انجام می‌شود؛ فقط کافی است یک صرافی آنلاین معتبر را انتخاب کنید.

در اغلب صرافی‌های آنلاین ایرانی امکان تبدیل ووچر به ارزهای دیجیتال (دوج کوین، بیت کوین، شیبا و…) وجود دارد. البته در بعضی از صرافی‌ها به ‌دلیل محدودیت تعداد ارزهایی که پشتیبانی می‌کنند، ممکن است نتوانید ووچر را به هر ارزی تبدیل کنید.

بهترین صرافی آنلاین خرید و فروش پرفکت مانی

پرفکت مانی و امکان تبدیل آن به ووچر و سایر پول‌های دیجیتال، سطح بسیار خوبی از خدمات مالی بین‌المللی را فراهم کرده است. با استفاده از این سیستم می‌توانید از انواع خدمات و امکانات سایت‌های خارجی، تبدیل ارز و… استفاده کنید؛ از جمله تبدیل پرفکت مانی به هات ووچر.

اگر قصد تبدیل یا فروش پرفکت مانی حساب خود را دارید، پیشنهاد می‌کنیم صرافی ایکس پِی اکسچنج (پلتفرم معاملاتی ارزهای دیجیتال) را انتخاب کنید. این مجموعه یکی از صرافی‌های آنلاین و معتبر ایرانی در زمینه خدمات خرید و فروش پرفکت مانی است و ارائه خدماتی از قبیل خرید و فروش اتوماتیک و آنی، پشتیبانی ۲۴ ساعته و قیمت مناسب از ویژگی‌های منحصر به فرد آن محسوب می‌شود.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا