بازی

لوت باکس ها از بازی Overwatch حذف می‌شوند

لوت باکس ها از بازی Overwatch حذف می‌شوند

اورواچ (Overwatch) یکی از بهترین بازی‌های چندنفره نسل قبل بود و اکنون بلیزارد (Blizzard) اعلام کرده که قصد دارد لوت باکس ها را از آن حذف کند. 

لوت باکس ها موضوع بسیار مهم و حاشیه‌سازی در صنعت بازی‌های ویدئویی محسوب می‌شوند ولی کم کم در حال انقراض هستند. کشورهای زیادی وجود لوت باکس‌ها را یک مشکل بزرگ می‌دانند و اخیرا دولت بریتانیا نیز اعلام کرده خواهان کنترل بیشتری روی لوت باکس ها است. 

بلیزارد اعلام کرده است که از تاریخ ۳۰ آگوست (۸ شهریور) به بعد دیگر بازیکنان به لوت باکس های Overwatch برای خرید دسترسی نخواهند داشت. البته بازیکنان همچنان شانس این را دارند که لوت باکس‌های استاندارد را دریافت کنند ولی دیگر خرید آن‌ها ممکن نیست. این اتفاق به صورت دقیق پس از رویداد Anniversary Remix Vol. 3 رخ می‌دهد.

مطلب پیشنهادی:سبک گرافیکی Diablo Immortal چگونه نوید یک تغییر جدید را می‌دهد؟آیا ایمورتال ادامه‌دهنده راه قسمت سوم است؟
سبک گرافیکی Diablo Immortal چگونه نوید یک تغییر جدید را می‌دهد؟

اورواچ (Overwatch)

بلیزارد همچنین اعلام کرده که در اورواچ ۲ خبری از لوت‌ باکس‌ها نخواهد بود، ولی تمام پول و امتیازات بازیکنان به نسخه دوم منتقل می‌شود. Overwatch 2 دارای یک بخش داستانی خواهد بود اما بازیکنان نمی‌توانند پیش از سال ۲۰۲۳ کمپین داستانی آن را تجربه کنند. این داستان را از دید تمامی این قهرمانان روایت می‌شود ولی اطلاعات بیشتری از آن نداریم.

اورواچ ۲ در تاریخ ۴ اکتبر (۱۲ مهر) برای پی‌سی، ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴ و نینتندو سوییچ منتشر می‌شود و از قابلیت کراس‌پلی روی همه پلتفرم‌ها پشتیبانی می‌کند. اگر به تجربه این بازی علاقه دارید، مطالعه مقاله «هر آن‌چه که باید از بازی Overwatch 2 بدانید» را به شما پیشنهاد می‌دهیم.


lastech سینما: کلیشه‌های سینما و سریال‌ها که روی اعصاب هستند!

تماشا با بالاترین کیفیت در یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا