بازی

فیلم Oppenheimer طولانی‌ترین فیلم کریستوفر نولان خواهد بود

فیلم Oppenheimer طولانی‌ترین فیلم کریستوفر نولان خواهد بود

به تازگی یکی از نمایندگان سایت Puck News گزارش کرده که مدت زمان یکی از موردانتظارترین فیلم‌های سال ۲۰۲۳، Oppenheimer از کریستوفر نولان، سه ساعت است. اگر این موضوع تایید شود، این درام جنگی به طولانی‌ترین اثر نولان تبدیل می‌شود.

احتمالاً مدت زمان طولانی فیلم برای طرفداران نولان خبر بدی نیست، زیرا به دیدن کارهای طولانی این فیلمساز عادت کرده‌اند. در سال ۲۰۱۲، شوالیه تاریکی برمی‌خیزد با ۱۶۴ دقیقه اکران شد. دو سال پس از آن، Interstellar با ۱۶۹ دقیقه از راه رسید و پروژه‌های شاخص دیگر کارگردان مانند Inception و Tenet به راحتی از مرز معمول ۲ ساعت عبور کردند.

مطلب پیشنهادی:رتبه بندی فیلم های جهان سینمایی شرک، از بدترین تا بهتریننگاهی به افسانه‌ای ترین جهان‌ فانتزی
رتبه بندی فیلم های جهان سینمایی شرک، از بدترین تا بهترین

تنها تفاوت این بار این است اخیرا فیلم‌های معروفی را می‌بینیم که مدت زمانی طولانی دارند. این هفته، John Wick: Chapter 4 با بازی کیانو ریوز با مدت ۱۶۹ دقیقه به نمایش درآمد و اوایل سال میلادی، بابیلون از دیمین شزل با ۱۸۹ دقیقه اکران شد. در اواخر سال ۲۰۲۲ نیز شاهد ۱۹۲ دقیقه Avatar: The Way of Water و ۱۶۱ دقیقه Black Panther: Wakanda Forever بودیم.

ناگفته نماند Oppenheimer داستانی دارد که برای بازگویی آن به زمان بیشتری نیاز دارید. این فیلم حول محور جی.رابرت اوپنهایمر (کیلیان مورفی) می‌گذرد، مردی که نقش مهمی در ساخت یکی از بزرگ‌ترین و خطرناک‌ترین سلاح‌های بشریت داشت: بمب اتم.

Oppenheimer

فهرست بازیگران مطمئناً نام‌های کافی برای جذب طرفداران به سالن سینما را دارند: امیلی بلانت، رابرت داونی جونیور، فلورنس پیو، گری اولدمن، رامی ملک، کنت برانا، جاش هارتنت و بسیاری دیگر.

فیلم جنگی قبلی نولان، دانکرک، توانست بیش از ۵۰۰ میلیون دلار در سینماها به دست آورد، اما یک ساعت کوتاه‌تر بود. در ماه جولای خواهیم دید که آیا انتخاب سوژه و بازیگران نولان باعث موفقیت دیگری برای او خواهد شد یا اینکه اوپنهایمر در باکس آفیس شکست می‌خورد.

Oppenheimer قرار است در تاریخ ۲۱ جولای (۳۰ تیر) در سینماها اکران شود.

مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم‌های مونیکا بلوچی که باید تماشا کنیدنگاهی به مهم‌ترین آثار بانوی ایتالیایی سینما
بهترین فیلم‌های مونیکا بلوچی که باید تماشا کنید


بازی‌های مستقلی که باید در عید نوروز تجربه کنید

بازی Cyberpunk 2077 به‌زودی میزبان ورژن پیشرفته رهگیری پرتو خواهد بود - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا