بازی

کونامی در TGS 2022 از بازی جدید یک فرنچایز محبوب رونمایی می‌کند

کونامی در TGS 2022 از بازی جدید یک فرنچایز محبوب رونمایی می‌کند

کونامی (Konami) رسما اعلام کرد که قصد دارد در نمایشگاه توکیو گیم شو ۲۰۲۲ از یک بازی جدید در یک «فرنچایز جهانی محبوب» رونمایی کند.

Konami سرانجام از برنامه کامل خود برای نمایشگاه بازی توکیو که اواخر این ماه برگزار خواهد شد رونمایی کرد. یکی از اتفاقات برجسته این نمایشگاه در تاریخ ۱۶ سپتامبر (۲۵ شهریور) اتفاق خواهد افتاد که در آن کونامی «یک عنوان جدید» را به طرفداران خود معرفی می‌کند.

مطلب پیشنهادی:تریلرهایی که دیگر بازی‌ها را به سخره گرفتنددر تریلر هم به دیگر بازی‌ها رحم نمی‌کنند
تریلرهایی که دیگر بازی‌ها را به سخره گرفتند

علاوه بر این، یوکی کاجی (Yuki Kaji)، صداپیشه پرکاری که روی عناوینی مانند Final Fantasy XIII کار کرده نیز به عنوان مهمان در این رویداد حضور خواهد داشت. زمان برگزاری این رویداد به وقت ایران، ساعت ۱۱ تا ۱۱:۴۵ دقیقه صبح روز جمعه است.

کونامی

همین خبر باعث شده تا طرفداران برخی فرنچایزهای قدیمی کونامی از جمله Metal Gear و Silent Hill امیدوار باشند تا بازی جدیدی از آن‌ها در این رویداد معرفی شود. تاکنون در چندین گزارش مختلف به ریمیک بازی‌های این فرنچایز اشاره شده اما کونامی اکنون و در گذشته هیچ جزئیات رسمی در این رابطه اعلام نکرده است.

تاکنون، ایکس باکس اسکوئر انیکس و کپکام حضور خود در نمایشگاه توکیو گیم شو ۲۰۲۲ را اعلام کرده‌اند که با این وجود می‌توان انتظار داشت با اخبار هیجان‌انگیزی روبرو شویم. تیم lastech طبق معمول در سایت و شبکه‌های اجتماعی خود، تمام اخبار مربوط به این رویداد را پوشش خواهد داد.

مطلب پیشنهادی:۱۰ فیلم ترسناک برای تماشاگرانی که از تاریکی وحشت دارندتاریکی، اصلی‌ترین عامل وحشت است
۱۰ فیلم ترسناک برای تماشاگرانی که از تاریکی وحشت دارند


اختصاصی lastech: مصاحبه با تهیه‌کننده بازی Blasphemous

تماشای ولاگ گیمزکام 2022 از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا