تکنولوژی

شیائومی از اولین پرینتر لیزری چند کاره خود با قیمت 225 دلار رونمایی کرد

شیائومی از اولین پرینتر لیزری چند کاره خود با نام K200 پرده برداشت که از ویژگی‌های قابل قبولی مانند تراشه NFC برای پرینت سریع توسط دستگاه‌های مختلف اشاره کرد.

گفتنی است که پرینتر شیائومی در کنار پرینت گرفتن از قابلیت‌های فتوکپی و اسکن هم بهره‌مند است و تنها 225 دلار قیمت دارد. این محصول همچنین از اتصال USB پشتیبانی می‌کند و کار کردن با آن از طریق اپلیکشین Mijia یا Mi Printing نیز امکان‌پذیر است.

معرفی پرینتر از سوی شیائومی

البته این دستگاه در کنار اتصال کابلی از اتصال بی‌سیم نیز پشتیبانی می‌کند و کاربران می‌توانند با اندروید، iOS، ویندوز و یا مک به آن متصل شوند.

سایر مشخصات پرینتر لیزری چند کاره شیائومی

یکی از ویژگی‌های این پرینتر قابلیت Air Tap است که به واسطه حضور تراشه NFC این امکان را برای کاربران ایجاد می‌کند تا با تنها یک لمس دستگاه‌ iOS یا اندرویدی‌شان به پرینتر، دستگاه شروع به کار کند.

پرینتر K200 همینطور از ویژگی‌های هوشمند دیگری مانند کپی یا اسکن هوشمند کارت‌های شناسایی نیز بهره می‌برد که به وسیله آن در صورت قرار گرفتن یک کارت شناسایی در هر نقطه از اسکنر، دستگاه به شکل خودکار تصویر را تنظیم و یک نسخه پرینت از آن تهیه می‌کند.

معرفی پرینتر از سوی شیائومی

کاربران این دستگاه همچنین قادرند تا با کشیدن فایل‌ها (درگ و دراپ) به نوار شناسایی Print Web Edition به راحتی از اسناد موردنظر خود نسخه چاپی تهیه کنند.

در بخش سخت‌افزاری نیز شیائومی از یک تونر با کیفیت در این پرینتر استفاده کرده، همچنین یک بخش جداسازی تونر نیز در پرینتر موجود است که اجازه می‌دهد کارتریج تونر تنها با یک حرکت کشویی ساده برای تعویض از محفظه خود خارج شود.

تونر اصلی این دستگاه توان پرینت گرفتن 4000 صفحه را داراست و کارتریج تونر نیز از توانایی پرینت 8000 صفحه برخوردار است. در پایان بد نیست به این مورد نیز اشاره شود که در حال حاضر هیچ اطلاعاتی از عرضه جهانی این محصول در دست نیست.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا