بازی

جیسون موموآ جلوی اخراج امبر هرد از Aquaman 2 را گرفته است

جیسون موموآ جلوی اخراج امبر هرد از Aquaman 2 را گرفته است

در جریان دادگاه امبر هرد و جانی دپ، هرد ادعا کرده که نقش و مشارکت او در فیلم آکوامن 2 (Aquaman 2) به صورت قابل توجهی کاهش یافته است. هرد شهادت داده که این اتفاق به دلیل درگیری حقوقی او با همسر سابقش، جانی دپ رخ داده، اما والتر هامادا (رییس فیلم‌های دی‌سی) می‌گوید که این حقیقت اصلی ماجرا نیست. حال طبق اخبار جدید مشخص شده که جیسون موموآ به همراه کارگردان فیلم تلاش کرده‌اند تا مانع حذف کامل هرد از دنباله آکوامن شوند.

مطلب پیشنهادی:۳۵ فیلم معمایی که شم کارآگاهیتان را فعال می‌کنندبهترین اسرار قتل در تمام دوران
۳۵ فیلم معمایی که شم کارآگاهیتان را فعال می‌کنند

به گزارش هالیوود ریپورتر، هامادا در دادگاه روز سه‌شنبه شهادت داد که استودیو برادران وارنر تا چند هفته قصد داشته هرد را از فیلم کنار بگذارد، اما این موضوع تحت تاثیر شکایت دپ و درگیری این دو نبود، بلکه عدم وجود هماهنگی و حس لازم میان امبر هرد و جیسون موموآ بود که نقش اصلی آکوامن را ایفا می‌کند.

امبر هرد در فیلم آکوامن

با این حال گزارش The Wrap نشان می‌دهد که جیسون موموآ و کارگردان فیلم، یعنی جیمز وان هر دو خواهان حضور امبر هرد در فیلم آکوامن 2 بودند و تلاش این دو باعث شد که هرد به طول کامل از فیلم حذف نشود و به این ترتیب در صحنه‌های بسیار کوتاهی از آن حضور دارد.

در اخبار مرتبط خواندیم که دادگاه امبر هرد و جانی دپ بخشی از داستان Aquaman 2 را اسپویل می‌کند و امبر هرد ادعا می‌کند نقش‌های زیادی را به‌خاطر طلاق از دست داده است.

لازم به ذکر است که فیلم سینمایی Aquaman and the Lost Kingdom در تاریخ ۱۶ دسامبر ۲۰۲۲ (۲۵ اسفند ۱۴۰۱) اکران می‌شود. همچنین بد نیست بدانید بیش از ۲ میلیون امضا برای اخراج امبر هرد از این فیلم جمع‌آوری شده است.

مطلب پیشنهادی:۱۰ انیمه نوستالژیک که همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده‌اندآثار به یادماندنی که تمام‌شدنی نیستند
۱۰ انیمه نوستالژیک که همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده‌اند


ویجی‌لاگ پلاس: تایید ساخت دث استرندینگ 2 و بازی‌های پلی استیشن پلاس

تماشای ویدیو از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا