بازی

احتمال ساخت بازی جدیدی از Castlevania وجود دارد

احتمال ساخت بازی جدیدی از Castlevania وجود دارد

Castlevania در سراسر جهان طرفداران زیادی دارد و اکنون کونامی (Konami) علامت تجاری جدیدی ثبت کرده که می‌تواند به سری بازی کسلوانیا اشاره داشته باشد. 

این علامت تجاری با نام Project Zircon هفته پیش ثبت و امروز منتشر شده است. این شرکت ژاپنی قصد دارد از این علامت تجاری در زمینه‌های مختلفی از جمله نرم افزار و ماشین‌های ویدئو گیم استفاده کند. اما سوال این است که این علامت تجاری چه ارتباطی با سری بازی Castlevania دارد؟ 

مطلب پیشنهادی:۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنیدخداحافظ والهالا!
۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنید

بنابر گزارش Gematsu پروژه زیرکون در واقع به یکی از آیتم‌های بازی کسلوانیا اشاره می‌کند. زیرکون جواهری است که در چندین نسخه از این سری وجود داشته و اولین بار در بازی Castlevania: Symphony of the Night از آن استفاده شد. این موضوع اما به معنی ساخت نسخه جدیدی از کسلوانیا نیست و کونامی می‌تواند برنامه‌های متفاوتی داشته باشد.

بازی Castlevania

همانطور که می‌دانید این شرکت از چند سال پیش تصمیم گرفت روی تجارت دستگاه‌‌های جوایز تجاری تمرکز کند. از طرف دیگر کونامی آی‌پی‌های سایلنت هیل و متال گیر سالید را در اختیار استودیوهای ترد پارتی قرار داده تا نسخه‌های جدیدی از آن‌ها ساخته شود. این احتمال وجود دارد که آن‌ها با فرانچایز Castlevania نیز همین کار را کند.

Lords of Shadow 2 آخرین نسخه از این سری است که در سال ۲۰۱۴ به بازار عرضه شد و توسعه آن برعهده استودیو اسپانیایی MercurySteam قرار داشت. استقبال از این بازی چندان خوب نبود و شکست آن‌ را می‌توان یکی از دلایلی اصلی فراموشی سری کسلوانیا دانست.

مطلب پیشنهادی:بازی Bail or Jail یک قایم باشک جذاب برای کودکان استیک بازی ساده برای کم سن و سال‌ها
بازی Bail or Jail یک قایم باشک جذاب برای کودکان است


ری تریسینگ چیه و اصلا ارزش داره؟

ری تریسینگ
برای تماشای ویدیو از طریق یوتیوب lastech، روی تصویر بالا کلیک کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا