بازی

لاکپشت‌های نینجا به بازی Marvel’s Spider-Man اضافه شدند!

لاکپشت‌های نینجا به بازی Marvel’s Spider-Man اضافه شدند!

به نظر می‌رسد که لاپشت‌های نینجا از موفقیت خود در بازی Shredder’s Revenge راضی نیستند و به قلمرو مرد عنکبوتی راه پیدا کرده‌اند، چرا که یک ماد جدید برای Marvel’s Spider-Man Remastered در پی‌سی ساخته شده که به شما این امکان را می‌دهد تا در نقش لاکپشت‌های نینجا بازی کنید.

این ماد که توسط SpaceDasher ساخته شده، به شما این قدرت را می‌دهد که از بین لئوناردو، رافائل، دوناتلو یا میکل آنژ یکی را انتخاب کنید تا در خیابان‌های نیویورک بچرخید و تاب بخورید.

مطلب پیشنهادی:۱۰ تفاوت سری The Amazing Spider-Man با دیگر فیلم‌های مرد عنکبوتیویژگی‌های خاص فیلم‌های اسپایدرمنِ اندرو گارفیلد
۱۰ تفاوت سری The Amazing Spider-Man با دیگر فیلم‌های مرد عنکبوتی

باید گفت که این ماد فوق‌العاده به‌نظر می‌رسد. مدل‌ شخصیت‌ها از ظاهر لاکپشت‌ها در بازی Smite که مربوط به چند سال پیش است، گرفته شده و SpaceDasher گفته که قصد دارد «اسکین‌های جایگزین را در آینده بر اساس طرح‌های انجام شده‌ی پیشین لاکپشت‌ها» اضافه کند.

SpaceDasher ویدئوی دیگری نیز در اکانت توییتر خود منتشر کرده که دوناتلو را در حال انجام پارکور در پشت‌بام‌های شهر نیویورک نشان می‌دهد، در حالی که آهنگ Ninja Rap از Vanilla Ice پخش می‌شود.

زمانی که ریمستر بازی Marvel’s Spider-Man در اوایل ماه آگوست برای پی‌سی منتشر شد، جامعه مادسازان سریع دست به کار شدند و مادهایی برای تبدیل مرد عنکبوتی به دیگر شخصیت‌ها ساختند.

تاکنون شاهد حضور شخصیت‌هایی همچون دردویل، پانیشر، ساول گودمن، شرک، سی‌جی از سن آندریاس و حتی سنگ قبر عمو بن در این بازی بوده‌ایم که تنوع خنده‌دار و جالبی به تجربه بازیکنان اضافه می‌کند.

مطلب پیشنهادی:معرفی ونوم – موجود فضایی چسبناکیکی از چندین سیمبیوت مارول
معرفی ونوم – موجود فضایی چسبناک


چطور بازی‌های پلی استیشن را ارزان‌تر بخریم؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا