رمز ارز

اتحاد غول‌ها برای حمایت از ارزهای دیجیتال!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در جریان یک گفتگوی زنده بین ایلان ماسک، کتی وود و جک دورسی، از غول‌های صنعت رمزارزها پرسیده شد که آیا نسبت به آینده بیت‌ کوین و ارزهای دیجیتال خوشبین هستند؟ پاسخ‌ها متفاوت بود، اما هر سه در یک چیز اتفاق نظر داشتند: ارزهای دیجیتال نقش مهمی در آینده ما ایفا خواهند کرد. در این مسیر، هر یک از آنها نیز به ارزهای دیجیتال کمک خواهند کرد تا ماموریت اصلی خود را انجام داده و به مردم عادی قدرت بیشتری برای کنترل زندگی‌شان دهند.
بنیانگذار تسلا گفت که امیدوار است ارزهای دیجیتال بتوانند کارآمدتر شوند، به طوری که دخالت دولت‌ها در اقتصاد کاهش یابد.
کتی وود، رئیس Ark Invest نیز گفت که شرکت‌های بیشتری باید در دنیای رمزارزها مشارکت کنند؛ زیرا ارزهای دیجیتال نه تنها فرصت‌هایی را برای تجارت در هر نقطه از جهان فراهم می‌کنند، بلکه به کاربران اجازه می‌دهند تا در برابر خطر جدی تورم و ریسک از خود محافظت کنند. وی با مشخص کردن مسئله تورم خاطرنشان کرد که بسیاری از بازارهای نوظهور از تورم قابل توجهی رنج می‌برند، آنها با مسئله حفظ قدرت خرید مواجه هستند و رمزارزها تنها راه برای اجرای ایده کاهش تورم هستند.
جک دورسی، مدیرعامل شرکت Block نیز نقش خود و شرکتش را در ظهور کریپتو به عنوان مروج تمرکززدایی تبیین کرد. وی همچنین خاطرنشان کرد که سیاست پولی فعلی مخرب بوده و هدف آن نگه داشتن قدرت در دست افراد پرقدرت و پولدار است.

رمزارز نیوز در اینستاگرام

آخرین اخبار، تحلیل ها و آموزش ها را در صفحه اینستاگرام رمزارز نیوز مشاهده کنید.
مشاهده

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا