رمز ارز

صرافی یونی سواپ به نقطه عطف مهمی دست یافت!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

حجم معاملات صرافی غیرمتمرکز یونی سواپ از زمان راه‌اندازی آن روی اتریوم در اواخر سال ۲۰۱۸ به بیش از یک تریلیون دلار رسیده است. با این‌ حال، طبق اطلاعات Uniswap Labs این حجم از معاملات توسط جامعه نسبتا کوچکی از کاربران به‌اندازه ۳٫۹ میلیون نفر بدست آمده است.
یونی سواپ در اوایل ماه جاری از برنامه‌اش برای گسترش به دو زنجیره سازگار با EVM در بلاکچین Gnosis و زنجیره موازی و مبتنی بر پولکادات Moonbeam پرده برداشت.
این صرافی از نظر حجم معاملات از رقبای غیرمتمرکز خود بسیار جلوتر است. بر اساس اطلاعات CoinGecko حجم معاملات پروتکل V3 این صرافی در ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۹۳۸ میلیون دلاری، ۳۳ درصد از کل سهم بازار را شامل شده است.
این آمار این صرافی را بالاتر از پنکیک سواپ با ۴۹۱ میلیون دلار و ۱۷٫۱ درصد از سهم بازار قرار می‌دهد. در مقایسه با صرافی‌های متمرکز نیز یوانی سواپ در رتبه چهارم پس از بایننس، FTX و کوین بیس و برتر از Crypto.com و کراکن قرار دارد.
یونی سواپ همچنین ۵٫۹۳ میلیارد دلار ارزش کل قفل‌شده (TVL) را جمع‌آوری کرده است که از این نظر و بر اساس اطلاعات DeFi LIama در رتبه پنجم و برتر از پنکیک سواپ و پایین‌تر از MakerDAO قرار دارد.
با این‌ حال قیمت توکن اصلی یونی سواپ (UNI)، از ابتدای ژانویه تاکنون ۶۷ درصد کاهش داشته و به ۵٫۵۹ دلار در زمان انتشار این خبر رسیده است.

رمزارز نیوز در اینستاگرام

آخرین اخبار، تحلیل ها و آموزش ها را در صفحه اینستاگرام رمزارز نیوز مشاهده کنید.
مشاهده
منبع کوین تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا