بازی

کل کستیس در بازی Star Wars Jedi: Survivor از یک تفنگ استفاده می‌کند

کل کستیس در بازی Star Wars Jedi: Survivor از یک تفنگ استفاده می‌کند

Star Wars Jedi: Survivor یکی از مورد انتظارترین بازی های سال آینده محسوب می‌شود که اکنون اولین اکشن فیگور‌های این بازی از جنگ ستارگان معرفی شده است. 

تاکنون تنها یک تریلر از این بازی منتشر شده و تاریخ عرضه آن مشخص نیست. با این وجود کمپانی Hasbro اکشن فیگوری ۱۵ سانتی متری از بازی Star Wars Jedi: Survivor معرفی کرده که دروید امنیتی KX را نشان می‌دهد. درویدهای امنیتی KX اولین بار در این دنباله معرفی شده و اطلاعات زیادی در مورد آن‌ها نداریم.

مطلب پیشنهادی:نقد سریال Obi-Wan Kenobi | قسمت سوم تا آخررویارویی استاد و شاگرد در دل یک داستان معمولی
نقد سریال Obi-Wan Kenobi | قسمت سوم تا آخر

درویدهای امنیتی در فالن اوردر دشمنان سرسختی بوده و اسلحه جدید KX او را خطرناک‌تر از قبل نیز می‌کند. یک مخزن سوخت نیز پشت KX قرار دارد که به نظر می‌رسد نقطه ضعف او باشد. Hasbro همچنین از اکشن فیگور ۱۰ سانتی کل کستیس (Cal Kestis) رونمایی کرده و به نظر می‌رسد که او دیگر از پانچو استفاده نمی‌کند.

نکته جالب اکشن فیگور کل این است که اسلحه‌ای به عنوان قطعه جانبی همراه آن است. از این رو طرفداران گمان می‌کنند که بازی Star Wars Jedi: Survivor دارای بخش‌هاش شوتر نیز هست. بدون شک اضافه شدن این ویژگی‌ می‌تواند عمق بیشتری به گیم‌پلی Star Wars Jedi: Survivor دهد.

در حال حاضر Star‌ Wars Jedi:‌ Survivor اولویت اصلی ریسپاون محسوب می‌شود که ۵ سال پس از اتفاقات Fallen Order جریان دارد. Star Wars Jedi: Survivor تاریخ عرضه مشخصی ندارد و برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی ساخته می‌شود.

دیگر پروژه‌های این استودیو از فرانچایز جنگ ستارگان یک بازی شوتر اول شخص و یک بازی استراتژیک است. ریسپاون برای بازی سوم با Bit Reactor همکاری می‌کند، استودیو تازه تاسیسی که اعضای آن را توسعه دهندگان سابق Firaxis Games، سازنده XCOM و Civilization، تشکیل داده‌اند.

مطلب پیشنهادی:همه چیزهایی که باید در مورد سریال Obi-Wan Kenobi بدانیدبازگشت ایوان مک‌گرگور به دنیای جنگ ستارگان
همه چیزهایی که باید در مورد سریال Obi-Wan Kenobi بدانید


پلی استیشن پلاس بهتره یا ایکس باکس گیم پس؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا