بازی

لیست محبوب‌ترین بازی‌های ۲۰۲۲ منتشر شد؛ اما Elden Ring کجاست؟

لیست محبوب‌ترین بازی‌های ۲۰۲۲ منتشر شد؛ اما Elden Ring کجاست؟

زمانی که Elden Ring در ماه فوریه عرضه شد، دنیای بازی‌ را به اختیار خود در آورد. حتی آن دسته از کسانی که علاقه‌ای به سری بازی‌های سولزلایک نداشتند هم مجذوب The Lands Between شدند.

محبوبیت بسیار زیاد آن باعث شد که با فروش ۱۳.۴ میلیونی در کمتر از یک ماه، به سرعت به پرفروش‌ترین بازی استودیو فرام سافتور تبدیل شود. ممکن است انتظار داشته باشید که Elden Ring در بین ده عنوان بازی محبوب سال قرار داشته باشد اما سخت در اشتباهید.

مطلب پیشنهادی:چگونه بهترین کلاس Elden Ring را انتخاب کنیم؟باکلاس شویم!
چگونه بهترین کلاس Elden Ring را انتخاب کنیم؟

مت پیسکاتلا، مدیر اجرایی و مشاور صنعت بازی‌های ویدئویی شرکت تحلیلی The NPD Group، به تازگی ده بازی محبوب و فعال سال ۲۰۲۲ را در توییتر خود به اشتراک گذاشته است. این لیست بیشترین بازی‌های خریداری و انجام شده در کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی را در ایالات متحده در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ نشان می‌دهد.

همانطور که پیسکاتلا اشاره کرده، نیمی از بازی‌های موجود در این لیست، در دهه میلادی جاری عرضه نشدند. جایگاه اول متعلق به بازی Minecraft است که برای اولین بار در سال ۲۰۱۱ عرضه شد. GTA V در رتبه دوم و شبیه‌ساز اجتماعی Sims 4 در رتبه سوم قرار دارند. علاقه زیاد به بازی نینتندو باعث شده که Animal Crossing: New Horizons در رتبه ششم قرار بگیرد. سری کال آو دیوتی نیز با حضور Warzone و Vanguard در فهرست، قدرت خود را بار دیگر به رخ می‌کشید.

رتبه عنوان سال عرضه
۱ Minecraft ۲۰۰۹
۲ Grand Theft Auto V ۲۰۱۳
۳ The Sims 4 ۲۰۱۴
۴ Fortnite ۲۰۱۷
۵ Among Us ۲۰۱۸
۶ Animal Crossing: New Horizons ۲۰۲۰
۷ Call of Duty: Warzone ۲۰۲۰
۸ Madden NFL 22 ۲۰۲۱
۹ Call of Duty: Vanguard ۲۰۲۱
۱۰ NBA 2K22 ۲۰۲۱

اما بازی Elden Ring کجاست؟ به طور شگفت انگیزی، آخرین بازی استودیو فرام سافتور در رتبه بیستم قرار گرفته است. طبق گفته پیسکاتلا، Skyrim، Rocket League و World of Warcraft همگی بالاتر از الدن رینگ قرار دارند.

یکی از دلایل رتبه پایین Elden Ring می‌تواند این باشد که این لیست مربوط به سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ است که دوره ژانویه تا مارس را پوشش می‌دهد. بنابراین در حالی که اکثر بازی‌های این لیست سه ماه فرصت داشتند تا تعداد بازیکنان خود را افزایش دهند، عرضه الدن رینگ در پایان ماه فوریه به این معنی است که تنها یک سوم از این زمان سه ماهه در دسترس بازیکنان بوده است.

مطلب پیشنهادی:راهنمای کاربردی بازی Elden Ring برای مبتدیانمرگ از آن‌چه که فکر می‌کنید به شما نزدیک‌تر است!
راهنمای کاربردی بازی Elden Ring برای مبتدیان


ویجی‌لاگ پلاس: تایید ساخت دث استرندینگ 2 و بازی‌های پلی استیشن پلاس

تماشای ویدیو از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا