بازی

معرفی بروزرسانی بزرگ اپلیکیشن و سایت کیف پول من

معرفی بروزرسانی بزرگ اپلیکیشن و سایت کیف پول من

سلب مسئولیت: lastech صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی، امروزه بسیاری از افراد به دنبال راه‌هایی برای کسب درآمد کلان و صدالبته راحت هستند! و دقیقا به همین علت است که مشاغل فریلنسری و دورکاری رونق گرفته است؛ اما این مسئله برای ما ایرانیان باتوجه به وجود شرایط خاص اقتصادی رنگ و بوی دیگری دارد و داشتن یک منبع برای کسب درآمد دلاری به یکی از ضروریات زندگی تبدیل شده است. یکی از راه‌های کسب چنین درآمدی، ورود به بازارهای ارز دیجیتال است. قطعا با وجود نرخ بالای ارزهای فیات و معمولی چون دلار، یورو و غیره شما هم به فکر حفظ ارزش سرمایه خود افتاده‌اید و دقیقا در همین نقطه است که صرافی‌های ارز دیجیتال معتبری همچون کیف پول من به کمک شما می‌آیند. صرافی ارز دیجتال کیف پول من که یک صرافی کاملا ایرانی و معتبر است، در به‌رورسانی اخیر خویش امکانات جدیدی را به خدمات خود اضافه کرده که ما در این گزارش قصد داریم تا به بررسی کامل آن‌ها بپردازیم، اگر شما هم در ارتباط با امکانات منحصربه‌فرد این صرافی کنجکاو هستید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

معرفی صرافی رمزارز کیف پول من

همان طور که در مطالب بالا نیز به آن اشاره شد، صرافی کیف پول من، یک صرافی رمزارز کاملا ایرانی است و از آن به عنوان یک سامانه پیشگام در زمینه نگهداری ارزهای دیجیتال یاد می‌شود. تعرفه بسیار پایین ارائه خدمات این مجموعه سبب شده تا بتواند بیش از یک میلیون کاربر و تریدر فعال ایرانی و خارجی را به سمت خویش جذب کند و در رتبه‌بندی صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی، جایگاه نخست جدول را به خود اختصاص دهد. ناگفته نماند که پشتیبانی یک صرافی از تعداد بالای رمزارز یک مزیت بسیار مهم محسوب می‌شود. صرافی کیف پول من از بیش از 1200 ارز دیجتال موجود در این بازار پشتیبانی می‌کند و دقیقا به جهت دارا بودن چنین تنوعی، در لیست ده صرافی برتر جهانی قرار گرفته و پا به عرصه رقابت با صرافی‌هایی چون بایننس نهاده است. شما به هنگام ایجاد حساب کاربری علاوه بر آن که میزان قابل توجهی ارز دیجتال را به عنوان هدیه دریافت می‌کنید، از مزایایی چون نگهداری ارزهای دیجتال خود در یک محیط امن و همچنین کاملا رایگان بهره می‌برید.

آشنایی اجمالی با ویژگی‌های خاص صرافی کیف پول من

صرافی ارز دیجیتال کیف پول من، با هدف کمک به تریدرهای ایرانی فعالیت خود را شروع کرده و به همین علت همواره در تلاش است تا امکانات بیشتری را در اختیار کاربران خویش قرار دهد؛ از همین رو از ابتدای تاسیس خود، امکاناتی چون برخورداری از پشتیبانی 24 ساعته، تعرفه رایگان برای ساخت حساب کاربری، تامین امنیت، افزایش اعتبار حساب به دو صورت ریالی و دلاری برای خرید ارزهای دیجیتال، ارائه ضمانت نگهداری رایگان و امن از رمزارزهای کاربران، امکان معامله ارزهای دیجیتالی در تمام ساعات شبانه‌روز و مواردی از این دست را در اختیار کاربران قرار داده است.

همواره خرید ارزهای دیجیتالی برای معامله‌گران ایرانی دشوار بوده و همواره مبلغی را بایستی بابت دلالی به موسسات خارجی پرداخت می‌کردند تا این موسسات به نمایندگی از آن‎‌ها مثلا به خرید پولکادات اقدام کنند. این در حالی است که امروزه به کمک صرافی کیف پول من شما به راحتی می‌توانید ارزهای دیجیتالی مدنظر خود را مستقیما و حتی به تومان خریداری کنید. ناگفته نماند که شما به هنگام استفاده از خدمات این مجموعه، دیگر نیازی به پیدا کردن یک کیف پول مجزا برای نگهداری ارزهای دیجتال خود نخواهید داشت؛ چراکه این کیف پول امکان نگهداری از ارزهای دیجتالی را به صورت رایگان و حتی برای طولانی مدت فراهم کرده است.

تعرفه ارائه خدمات صرافی رمزارز کیف پول من

تعرفه کیف پول من

اگر سابقا در زمینه ترید و معامله رمزارزها تجربه داشته باشید، قطعا می‌دانید که تمامی صرافی‌های رمزارز معتبر بین‌المللی تعرفه‌هایی را برای انجام خدماتی نظیر انتقال ارزهای دیجتالی و همچنین دریافت آن‌ها، تبدیل ارز دیجیتالی به رمزارز دیگر و حتی نگهداری ارزهای دیجیتالی در نظر گرفته‌اند که گاها با احتساب چنین کارمزدی متوجه می‌شوید که از چنین معامله‌ای سود چندان قابل توجهی عاید شما نمی‌شود. فراموش نکنید که امکان انتقال وجه دریافتی از این معامله و انتقال مستقیم آن به ایران وجود ندارد؛ در نتیجه برای نقد کردن درآمد حاصل از فروش و معامله رمزارزهای خود بایستی مبلغی را به افراد و موسسات واسطه‌ای بپردازید تا پولتان را به حساب بانکی شما منتقل کنند. این درحالی است که از ویژگی‌های جالب توجه صرافی کیف پول من، می‌توان به تعرفه بسیار پایین آن اشاره کرد. این صرافی که همواره به فکر ارتقا سطح رفاه کاربران خویش بوده، برخلاف سایر صرافی‌های بین‌المللی همچون بایننس، گیت، کوکوین و غیره و همچنین برخی سامانه‌های شخصی که برای نگهداری یا انتقال و دریافت رمزارزها کارمزد دریافت می‌کنند، برای ارائه چنین خدماتی کارمزدی دریافت نمی‌کند و به صورت کاملا رایگان این خدمات را انجام می‌دهد. برای تبدیل ارز به ارز نیز کارمزد 0.25 الی 2 درصدی را در نظر گرفته که در مقایسه با کارمزد سایر صرافی‌ها، واقعا مبلغ بسیار ناچیزی به نظر می‌رسد؛ در نتیجه شما به هنگام استفاده از خدماتی نظیر انتقال و دریافت رمزارزها به حساب خویش و همچنین نگهداری از آن‌ها در کیف پول خود هیچ کارمزد و وجهی پرداخت نمی‌کنید و تمامی این خدمات به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرند.

بروزرسانی بزرگ خدمات کیف پول من

بروزرسانی جدید کیف پول من

قبل از آن که به این موضوع بپردازیم، لازم است مقدمه‌ای در باب فلسفه به وجود آمدن ارزهای دیجتالی را متذکر شویم. در سال 2014 و با شروع استخراج بیت کوین، زمزمه‌هایی در باب ماهیت و کارایی این ارزها مطرح شد. ارزهای دیجتالی چون بیت کوین، اتریوم، لایت کوین و غیره با هدف جایگزینی با ارزهای فیات و معمولی چون دلار، پوند، لیر و غیره پا به عرصه ارزهای دیجیتال نهادند و در ابتدای کار، ابزاری برای سودرسانی نبودند. در واقع از آن‌ها برای خرید ملک و املاک، سهام شرکت‌ها و مواردی از این قبیل استفاده می‌شد؛ اما با گذشت زمان این دیدگاه تغییر کرد و امروزه بسیاری از افراد، ترید و معامله ارزهای دیجیتالی را به عنوان شغل خود انتخاب کرده‌اند و به عنوان یک معامله سودآور به آن نگاه می‌کنند.

صرافی کیف پول من در بروزرسانی اخیر خود سعی نموده تا با فراهم کردن امکاناتی، علاوه بر سودرسانی، این ارزهای دیجیتال را به زندگی روزمره ما نیز اضافه کند. به طوری که شما بتوانید کوچک‌ترین پرداخت‌های روزمره خویش را نیز با حساب ارز دیجیتالی انجام دهید؛ به عنوان مثال بسته اینترنت خریداری کنید، شارژ ایرانسل، رایتل یا همراه اول بخرید، قبض‌های خود را پرداخت کرده یا وضعیت آن‌ها را استعلام کنید و در یک کلام این مجموعه با بروزرسانی اخیر خود، شما را از تمام برنامه‌هایی که چنین خدماتی ارائه می‌دهند، بی‌نیاز ساخته است.

این صرافی که تنها صرافی دارای مجوز برای تبلیغات محیطی نیز می‌باشد، به فکر هزینه سفرهای شما نیز بوده و شما به راحتی می‌توانید با مراجعه به بخش خدمات این مجموعه، با اعتبار حساب ارز دیجیتال خویش بلیط هواپیما تهیه کنید و از سفر خود لذت ببرید و تمامی این خدمات را تنها به کمک اعتبار حساب ارز دیجیتالی خود انجام دهید. در واقع هدف مجموعه کیف پول من از افزودن چنین امکاناتی در وهله اول، ارتقا سطح رفاه کاربران خویش و در قدم بعدی احیا هدف اصلی ارزهای دیجیتالی بوده است.

صرافی ارز دیجیتال کاملا ایرانی کیف پول من که دارای نماد اعتماد الکترونیک است، علاوه بر آنکه در بخش وبلاگ خویش به آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال می‌پردازد، همواره به فکر ارتقا سطح رفاه کاربران خویش بوده و به همین علت امکان خرید و معامله رمز‌ارزهای مختلفی همچون خرید پولکادات و غیره را با پول رایج ایران یعنی ریال فراهم کرده و در همین جهت نیز توانسته با افزودن امکانات جدیدی همچون خرید بلیط هواپیما، پرداخت قبوض و غیره محبوبیت خود را در بین کاربران ایرانی بالاتر ببرد. اگر شما هم به دنبال معامله رمزارزها در یک صرافی معتبر هستید حتما به صرافی کیف پول من سری بزنید.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا