بازی

پلی استیشن ۵ و مدرن وارفر ۲ پرفروش‌ترین‌های ماه گذشته آمریکا بودند

پلی استیشن ۵ و مدرن وارفر ۲ پرفروش‌ترین‌های ماه گذشته آمریکا بودند

آمار فروش سخت افزار و نرم افزار آمریکا در ماه ژانویه منتشر شده و پلی استیشن ۵ و Call of Duty: Modern Warfare 2 در صدر جدول قرار گرفته‌اند. 

دیگر روزهای کمبود کنسول در بازار به پایان رسیده و به همین خاطر پلی استیشن ۵ توانسته از رقیب‌های خود پیشی بگیرد. بنابر گزارش گروه NPD، نینتندو سوییچ و ایکس باکس سری ایکس/اس نیز به ترتیب در رتبه دوم و سوم قرار گرفته‌اند. همچنین فروش PS5 در بریتانیا نیز نسبت به سال گذشته ۲ برابر شده که نشان دهنده موفقیت‌های ادامه‌دار سونی است. 

مطلب پیشنهادی:بازی های رایگان استیم، اپیک گیمز، پلی‌استیشن و ایکس‌باکس + بهترین تخفیف‌ها [هفته سوم بهمن ۱۴۰۱]همین حالا با قیمت کمتر یا کاملا رایگان بازی کنید
بازی های رایگان استیم، اپیک گیمز، پلی‌استیشن و ایکس‌باکس + بهترین تخفیف‌ها [هفته سوم بهمن ۱۴۰۱]

Call of Duty: Modern Warfare 2 نیز پرفروش‌ترین بازی ماه گذشته آمریکا بوده است. این عنوان توانسته بالاتر از ریمیک Dead Space قرار بگیرد که در آخرین روزهای ماه ژانویه به بازار منتشر شد. استقبال از این ریمیک به اندازه‌ای خوب که طی ۲ روز توانسته به دومین بازی پرفروش ماه تبدیل شود. 

پلی استیشن ۵

سه بازی جدید دیگر نیز تونسته‌اند وارد لیست ۲۰ بازی پرفروش‌ شده‌اند و Fire Emblem Engage تنها با نسخه‌های فیزیکی خود توانسته رتبه ۵ را پر کند. بازی بسیار مورد انتظار Forspoken نیز با انتشار برای پلی استیشن ۵ و پی‌سی در رتبه ۷ و One Piece Odyssey در رتبه ۹ قرار گرفته‌اند.

موفقیت‌های سریال Last of Us همچنین باعث شده که فروش The Last of Us: Part I افزایش پیدا کند و از رتبه ۳۶ خود را به جایگاه ۱۱ رسیده است. Monster Hunter: Rise نیز اکنون روی پلی استیشن و ایکس باکس در دسترس قرار دارد و به همین خاطر از جایگاه ۶۸ به ۱۳ صعود کرده است. 

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Strayبه دعای گربه سیاه بارون نمیاد… اما گربه نارنجی چطور؟
بررسی بازی Stray


ماجراجویی‌های هری پاتر توی دنیای ویدئو گیم

هری پاتر در دنیای گیم
با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا