بازی

هنری کویل باوجود ترک سوپرمن قرار نیست به فصل چهارم The Witcher بازگردد

هنری کویل باوجود ترک سوپرمن قرار نیست به فصل چهارم The Witcher بازگردد

همان‌طور که قطعا می‌دانید هنری کویل دیگر قرار نیست نقش سوپرمن یا همان کلارک کنت دوست‌داشتنی را در DC بازی کند. انتشار این خبر علی‌رغم ایجاد ناراحتی، بارقه‌ای از امید را در دل طرفداران سریال ویچر (The Witcher) ایجاد کرده بود. هواداران فکر می‌کردند با آزادتر شدن برنامه کاری کویل، ممکن است او به فصل چهارم ویچر بازگردد؛ اما ظاهرا این مورد نیز رخ نخواهد داد.

مطلب پیشنهادی:معرفی لوئیس لین – همراه همیشگی سوپرمنبزرگ‌ترین پشتیبانِ بزرگ‌ترین قهرمان زمین
معرفی لوئیس لین – همراه همیشگی سوپرمن

طبق گزارش ورایتی، کویل قصد ندارد برای فصول آتی سریال ویچر با نتفلیکس همکاری داشته باشد. احتمالا در جریان باشید که فیلمبرداری فصل سوم The Witcher‌ پیش‌تر انجام شده و این ستاره بریتانیایی در این فصل همچنان در نقش گرالت ظاهر می‌شود اما پس از آن باید منتظر لیام همسورث باشیم.

خروج کویل از ویچر واکنش تند هواداران را در پی داشت و حتی کمپینی برای بازگشت او به سریال نتفلیکسی شکل گرفت اما با وجود تمام تلاش‌های مخاطبان، قرار نیست چنین اتفاقی رخ دهد.

هنری کویل سریال ویچر

از سوی دیگر هنری کویل با چراغ سبز قبلی برادران وارنر در ماه اکتبر به صورت رسمی بازگشت خود به نقش سوپرمن را تایید کرده بود و حتی یک حضور بسیار کوتاه در پایان Black Adam داشت. اما خب مدت کوتاهی بعد جیمز گان و پیتر سفرن مدیریت بخش فیلم‌های دی‌سی بر عهده گرفتند تا ناگهان همه چیز دگرگون شود و افراد مختلفی از جمله کویل دیگر در برنامه‌های کمپانی جای نداشته باشند.

با این اوصاف طرفداران کویل فعلا از چندین جهت در ناامیدی به سر می‌برند زیرا ستاره محبوبشان چند پروژه بزرگ و مهم را ترک کرده و قبل‌تر هم اعلام کرده «برنامه کاری‌اش شلوغ‌تر از آن است که بتواند نقش جیمز باند را ایفا نماید».

گرچه همه چیز هم از میان نرفته و در اخبار مرتبط امروز گزارش رسید این بازیگر ۳۹ ساله در سریال Warhammer 40K (محصول آمازون) به عنوان بازیگر و تهیه‌کننده اجرایی حضور پیدا خواهد کرد.

مطلب پیشنهادی:نقش‎‌های بزرگی که بازیگران بخاطر «پول» آن را پذیرفتندپول مهد انگیزه و وجدان می‌شود
نقش‎‌های بزرگی که بازیگران بخاطر «پول» آن را پذیرفتند


بازی های ویدیویی چه نقشی در تربیت بچه‌ها دارند؟

تماشای ویدیو از یوتوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا