رمز ارز

کیف پول لجر ناخواسته از آب گل‌آلود ماهی گرفت!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت تجزیه‌ و تحلیل بلاکچین Glassnode اخیرا بازار نزولی ۲۰۲۲ را بدترین بازار ثبت‌شده تاکنون توصیف کرد. به نظر می‌رسد این امر به دلیل رویدادهایی مانند جنگ اوکراین، افزایش تورم و همچنین، مشکلات جدی در بین صرافی‌های متمرکز ارز دیجیتال، روی داده باشد.
با این‌ همه، بازار نزولی فعلی بر همه فعالان اکوسیستم کریپتو، تأثیر منفی نداشته است. به نظر می‌رسد ارائه‌دهندگان کیف پول سخت‌افزاری از حجم انبوه برداشت سود برده‌اند.
پاسکال گوتیه (Pascal Gauthier)، مدیرعامل شرکت سازنده کیف پول‌های سخت‌افزاری لجر، می‌گوید:

درآمد این شرکت در زمستان رمزارزی سال ۲۰۱۸، حدود ۹۰ درصد کاهش داشت، اما امسال این‌طور نبوده است و این شرکت هر فصل به‌اندازه کل سال ۲۰۲۰ درآمد داشته است. امسال، سال بسیار خوبی برای لجر بوده و در حال حاضر نسبت به سال گذشته، همچنان در حال رشد است.

گوتیه، اضافه کرد که پس از اعلام ضرر کوین‌بیس، لجر، بیشترین ارسال کیف پول سخت‌افزاری را داشته و روزانه به سود ۲ میلیون دلار رسیده است که البته تنها یک اوج موقتی است. او همچنین توضیح داد که با مسدودشدن سرمایه‌های کاربران سلسیوس و انتشار شایعاتی مبنی بر اینکه BlockFi نیز ممکن است همین کار را انجام دهد، لجر، دوباره شاهد پیشرفت بزرگ در تجارتش بوده است. گوتیه اضافه کرد:

مردم برای خرید محصول ما هجوم می‌آوردند تا سرمایه‌شان را به‌جا امنی منتقل کنند. اکنون شاهد افزایش شش برابری درآمد در هر هفته هستیم.

در این میان، تیم ترزور (Trezor) هم شاهد چنین رشدی بوده است. به گفته تیم ترزور، مردم متوجه شده‌اند که نگهداری کوین‌هایشان در صرافی‌ها و نزد سرویس‌های امانی می‌تواند بسیار خطرناک باشد، بنابراین آنها به دنبال گزینه‌های خودحضانتی (self-custody) هستند.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه
منبع کوین تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا