بازی

رئیس جدید استودیو Certain Affinity معرفی شد

رئیس جدید استودیو Certain Affinity معرفی شد

پل سمز، از مدیران کهنه‌کار صنعت بازی، به عنوان رئیس و مدیر عملیاتی استودیو Certain Affinity منصوب شد.

سمز پیش از این ۲۰ سال در استودیو بلیزارد کار کرده بود، جایی که چندین وظیفه از جمله مدیر ارشد اجرایی را بر عهده داشت و اخیراً نیز مدیرعامل استودیو Ready at Dawn، سازنده بازی The Order: 1886 بود.

مطلب پیشنهادی:۴ نکته که باید قبل از خرید کنسول‌های دیجیتال بدانیدهر ارزانی بی‌حکمت نیست!
۴ نکته که باید قبل از خرید کنسول‌های دیجیتال بدانید

Certain Infinity مستقر در آستین، تگزاس، یک استودیوی پشتیبانی پرکار است که در سال ۲۰۰۶ توسط مکس هوبرمن که پیش از این مدیر ارشد بخش چندنفره و آنلاین بانجی بود، تاسیس شد.

این استودیو در ساخت بیش از ۳۰ محصول و بیش از ده‌ها فرنچایز، از جمله قسمت‌هایی در سری Halo و Call of Duty و همچنین Left 4 Dead و Doom همکاری کرده است.

پل سمز که در سه سال گذشته به عنوان مشاور ارشد راهبردی در استودیو فعالیت می‌کرد، اکنون مسئولیت تبدیل این شرکت به یک توسعه‌دهنده برتر را بر عهده گرفته است.

از آنچه CA در طول سال‌ها به دست آورده، تحت تاثیر قرار گرفتم. زمانی که برای اولین بار مجموعه‌ای از بازی‌های عرضه شده آن‌ها را دیدم، شگفت‌زده شدم و از آن زمان تاکنون قوی‌تر نیز شده، از جمله بازی‌هایی که دنیا هنوز ندیده است.

هیجان‌زده‌ام که سال‌ها تجربه ثابت شده خود در زمینه رشد شرکت‌ها، ساخت فرنچایزهای محبوب و حمایت عمیق از توسعه‌دهندگان را به CA بیاورم تا اطمینان حاصل پیدا کنم که بهترین اثر آن‌ها هنوز در راه است.

سال گذشته Certain Affinity اعلام کرد توافقنامه‌ای را امضا کرده تا توسعه یک IP اوریجینال را هدایت کند که مکس هوبرمن آن را «جاه‌طلبانه‌ترین عنوان تا به امروز» نامید. بعداً ادعا شد که این استودیو در حال کار روی یک بازی کوآپ به سبک Monster Hunter برای ایکس باکس است.

اخیرا نیز این شرکت اعلام کرد وظایف اضافی در توسعه Halo Infinite را بر عهده گرفته است. این استودیو از سال ۲۰۱۹ برای ساخت این بازی با ایکس باکس همکاری می‌کند.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Grid Legendsبا گیم‌پلی معیوب و قدیمی، در نسل نهم بتازید
بررسی بازی Grid Legends


چرا ماینکرفت موبایل بهتر از ورژن پی‌سی این بازی است؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا