بازی

درآمد سی دی پراجکت رد در سال ۲۰۲۲ بسیار زیاد بوده است

درآمد سی دی پراجکت رد در سال ۲۰۲۲ بسیار زیاد بوده است

استودیو سی دی پراجکت رد (CD Projekt Red) گزارش مالی خود برای سال ۲۰۲۲ را منتشر کرده که نشان دهنده موفقیت‌های Cyberpunk 2077 و سری بازی ویچر است.

سود به دست آمده استودیو نسبت به سال پیش ۶۶٪ افزایش داشته که به لطف افزایش راه‌های کسب درآمد و کاهش هزینه‌های مصرفی آن‌ها است. درآمد و سود سی دی پراجکت در سال ۲۰۲۲ به ترتیب ۲۲۲ و ۸۱ میلیون دلار بوده است. باید اشاره کنیم که درآمد و سود این استودیو در سال ۲۰۲۱ به ترتیب تقریبا ۲۰۷ و ۴۹ میلیون دلار بود.

مطلب پیشنهادی:سایبرپانک ۲۰۷۷ بالاخره خوب شد یا نه؟ [تماشا کنید]انتظارات برآورده می‌شوند یا نه؟
سایبرپانک ۲۰۷۷ بالاخره خوب شد یا نه؟ [تماشا کنید]

البته عملکرد این استودیو بزرگ لهستانی در سال ۲۰۲۰ به لطف عرضه Cyberpunk 2077 بسیار بهتر است و توانست ۲۶۸ میلیون دلار درآمد داشته باشد. سایبرپانک با وجود اینکه لانچ اسفناکی داشت، اما فروش خوبی را در سراسر جهان تجربه کرده و موفقیت‌های انیمه Edgerunners را نیز نباید فراموش کرد. 

سایبرپانک از سی دی پراجکت

همانطور که اشاره کردیم هزینه‌های این استودیو نیز نسبت به گذشته کاهش پیدا کرده است. کاهش ۱۸٪ هزینه‌ها تاثیر زیادی روی سود به دست آمده برای CDPR داشته است. این توسعه دهنده منابع زیادی را صرف بهینه‌سازی سایبرپانک ۲۰۷۷ در سال‌های گذشته کرده و اکنون این بازی در شرایط پایداری قرار دارد و همه منتظر بسته الحاقی آن هستند. 

سی دی پراجکت رد روی چند پروژه دیگر نیز کار می‌کند که فاز تحقیقات آن‌ها به پایان رسیده است. از این رو این بازی‌ها نیز وارد مرحله بعدی توسعه خواهند شد که خبر بسیار خوبی برای طرفداران محسوب می‌شود. 

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی The Witcher 3: Wild Hunt – Complete Editionاستیل برای انسان‌ها، نقره برای هیولاها و سکه‌ای برای گرالت!
بررسی بازی The Witcher 3: Wild Hunt – Complete Edition


بازی‌های بزرگی که باید در عید نوروز تجربه کنید

درآمد سی دی پراجکت رد در سال ۲۰۲۲ بسیار زیاد بوده است - lastech
با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا