بازی

اطلاعات جدیدی از بسته الحاقی بازی Cyberpunk 2077 در راه است

اطلاعات جدیدی از بسته الحاقی بازی Cyberpunk 2077 در راه است

استودیو سی دی پراجکت رد (CD Projekt Red) روی بسته الحاقی Phantom Liberty برای بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ (Cyberpunk 2077) کار می‌کند، ولی اطلاعات زیادی از آن در دسترس قرار ندارد. 

این توسعه دهنده لهستانی قصد دارد در ماه ژوئن (خرداد و تیر) به صورت رسمی جزئیات بیشتر از بسته الحاقی بازی Cyberpunk 2077 منتشر کند. سی در پراجکت رد تاکنون تنها دو تیزر کوتاه از بسته الحاقی فنتوم لیبرتی (با حضور بازیگر مشهوری مثل ادریس البا) منتشر کرده و طرفداران به شدت منتظر تریلری از گیم‌پلی هستند. 

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی The Witcher 3: Wild Hunt – Complete Editionاستیل برای انسان‌ها، نقره برای هیولاها و سکه‌ای برای گرالت!
بررسی بازی The Witcher 3: Wild Hunt – Complete Edition

رویداد E3 قرار بود در ماه ژوئن برگزار شود ولی اکنون کنسل شده است. با این وجود Summer Games Fest فرصت مناسبی خواهد بود تا سی در پراجکت رد ما را بیشتر با بسته الحاقی بازی Cyberpunk 2077 آشنا کند. همچنین باید اشاره کنیم که بازی Cyberpunk 2077 به‌زودی و در تاریخ ۱۱ آپریل (۲۲ فروردین) میزبان ورژن پیشرفته رهگیری پرتو خواهد بود.

بازی Cyberpunk 2077

Phantom Liberty پرخرج‌ترین بسته الحاقی سی دی پراجکت رد محسوب می‌شود که اولین و آخرین DLC بازی Cyberpunk 2077 است. در این اکسپنشن یک ماموریت غیرممکن برای جاسوسی و بقا داریم که ما را به منطقه جدیدی از نایت‌سیتی می‌برد. از طرف دیگر باید اشاره کنیم که لانچ بد سایبرپانک برنامه‌ها انتشار یک بازی چند نفره را لغو کرد. 

این بسته الحاقی با رها کردن پلتفرم‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان، در سال ۲۰۲۳ تنها برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵ و پی‌سی عرضه می‌شود.

مطلب پیشنهادی:سایبرپانک ۲۰۷۷ بالاخره خوب شد یا نه؟ [تماشا کنید]انتظارات برآورده می‌شوند یا نه؟
سایبرپانک ۲۰۷۷ بالاخره خوب شد یا نه؟ [تماشا کنید]


بازی‌های بزرگی که باید در عید نوروز تجربه کنید

اطلاعات جدیدی از بسته الحاقی بازی Cyberpunk 2077 در راه است - lastech
با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا