بازی

بسته الحاقی جدید Vampire Survivors معرفی شد

بسته الحاقی جدید Vampire Survivors معرفی شد

استودیو Poncle به تازگی اعلام کرد که دومین بسته الحاقی پولی Vampire Survivors، تحت عنوان Tales of the Foscari، در تاریخ ۱۳ آوریل با قیمت ۲ دلار منتشر می‌شود.

این DLC که در اروپای غربی می‌گذرد، در جنگل بزرگ (Great Forest) جریان دارد و از فرهنگ عامه الهام گرفته است. البته این موضوع به معنای مبارزه با جانوران جادویی، ارواح و دیگر دشمنان نیز هست. اسکرین‌شات‌های بسته الحاقی را در زیر می‌توانید مشاهده کنید:

در نهایت، شما The Foscari Academy را خواهید یافت که «نسل بعدی جنگجویان، دانشمندان و رهبران» را آموزش می‌دهد. سه خاندان وجود دارد – برج لاجوردی، سندان زرشکی و داس کهربایی که هر کدام دارای داستان‌های منحصر به فرد و آیتم‌های محیطی برای روایت هستند.

مطلب پیشنهادی:مزایا و معایب اورکلاک کردن CPU چیست؟آیا این کار ارزشش را دارد؟
مزایا و معایب اورکلاک کردن CPU چیست؟

بث مولای، مدیر انجمن Poncle گفت:

در Tides of the Foscari، داستان ما را به تپه‌های غلتان و زمین‌های جنگلی اروپای غربی می‌برد. جنگل بزرگ خانه تمام گونه‌های جانوران جادویی، طلسم‌کنندگان، نیمه‌انسان‌ها، ارواح، شیاطین، فرشتگان و چیزهایی است که دلتان نمی‌خواد وقتی فانوس‌تان خاموش می‌شود با آن‌ها ملاقات کنید.

در این منطقه، سد بین دنیاها به طرز خطرناکی نازک است، اما کسانی هستند که جنگل را طی می‌کنند تا به آنچه در مرکز آن قرار دارد برسند: آکادمی فوسکاری.

با خود فکر نمی‌کنید که والدین نخبگان جهان مشتاق باشند فرزندان خود را برای تحصیل به خطر بیندازند، اما آکادمی فوسکاری یک مدرسه عادی نیست. در اینجا نسل بعدی جنگجویان، دانشمندان و رهبران آموزش می‌بینند.

۸ شخصیت، ۱۳ اسلحه، ۷ آهنگ و ۲۰ اچیومنت جدید نیز در بسته الحاقی گنجانده شده، بنابراین چیزهای زیادی برای مشغول نگه داشتن بازیکنان وجود دارد. این عنوان برنده جایزه بهترین بازی سال و بهترین طراحی در مراسم جوایز BAFTA Games در روز پنجشنبه شد.

Vampire Survivors علاوه بر استیم، در سرویس گیم پس نیز برای ایکس باکس و پی‌سی در دسترس قرار دارد. اگر قبلا عضو سرویس بودید و هنوز بازی نکرده‌اید، فقط ۴ دلار برای تجربه هر دو بسته الحاقی Legacy of the Moonspell و Tides of the Foscari باید پرداخت کنید.

مطلب پیشنهادی:هرآنچه که باید پیش از خرید پردازنده مرکزی (CPU) گیمینگ بدانیدنیازی نیست بابت CPU آن قدرها هم هزینه کنید!
هرآنچه که باید پیش از خرید پردازنده مرکزی (CPU) گیمینگ بدانید


بازی‌های مستقلی که باید در عید نوروز تجربه کنید

بازیگران اصلی Scott Pilgrim vs. the World در انیمه سریالی آن حضور دارند [تماشا کنید] - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا