رمز ارز

پیش‌بینی قیمت ریپل (هفته اول خرداد)

زمان مطالعه: 2 دقیقه

پس از تلاش برای حفظ قیمت ۰/۶ دلار، قیمت ریپل، کاهش تازه‌ای را در برابر دلار امریکا از خود نشان داده است. جفت ارز ریپل/دلار امروز زیر سطح حمایتی ۰/۵۵ دلار معامله‌شده تا وارد یک منطقه نزولی شود.

رمزارز نیوز در اینستاگرام

آخرین اخبار، تحلیل ها و آموزش ها را در صفحه اینستاگرام رمزارز نیوز مشاهده کنید.
مشاهده

به گزارش سایت لایو بیت کوین نیوز، ریپل، حتی سطح حمایتی ۰/۵ دلار و میانگین متحرک ساده ۵۵ روزه (چهار ساعت)، شکست و به زیر سطح ۰/۳۵ دلار رسید و تا ۰/۳۳۴۶ دلار نیز معامله شد. با این‌ حال اخیرا یک اصلاح قیمت صعودی بالاتر از سطح مقاومت ۰/۴ دلار وجود داشته است که نتوانست سطح ۰/۴۵ را پشت سر بگذارد و نزول دیگری را شروع کرد. ریپل، همچنین، یک شکست زیر سطح اصلاحی فیب ۲۳/۶ درصد حرکت صعودی از نوسان پایین ۰/۳۳۴۶ دلار به نوسان بالای ۰/۴۶۳۹ دلار را شاهد بود.

سطح حمایت اولیه ریپل در نزدیکی ۰/۴۰۲۰ است. سطح اصلی بعدی نیز نزدیک منطقه ۰/۴ دلار خواهد بود. این سطح، نزدیک به سطح اصلاحی فیب ۵۰ درصد حرکت صعودی از نوسان پایین ۰/۳۳۴۶ دلار به نوسان بالای ۰/۴۶۳۹ دلار است. هر افت بیشتر می‌تواند قیمت را در کوتاه‌مدت به سطح ۰/۳۵۰۰ دلار سوق دهد که پایین‌تر از آن، احتمال تست قیمت ۰/۳۲۰۰ دلار نیز ممکن است.

در روند صعودی نیز قیمت با مقاومت نزدیک به ۰/۴۲۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۵۵ روزه (چهار ساعت) روبه‌رو است. همچنین، یک خط روند نزولی اصلی با مقاومت نزدیک به ۰/۴۲۰۰ دلار در نمودار چهارساعته ریپل/دلار در حال شکل‌گیری است.

یک حرکت مشخص به بالای سطوح ۰/۴۲ و ۰/۴۵ دلار می‌تواند قیمت را تا ۰/۵ دلار نیز بالا ببرد. هرگونه افزایش قیمت بعدی نیز می‌تواند تا سطح ۰/۵۵ دلار پیش برود.

با توجه به نمودار، مشخص است که قیمت ریپل اکنون زیر ۰/۵ دلار و میانگین متحرک ساده ۵۵ روزه (چهار ساعت) معامله می‌شود. به‌طورکلی، اگر حرکت واضحی به زیر منطقه حمایت ۰/۴ دلار ایجاد شود، قیمت می‌تواند کاهش یابد.

شاخص‌های تکنیکال

  • MACD چهار ساعت: در حال شدت‌گیری در منطقه نزولی
  • RSI چهار ساعت: زیر سطح ۵۰
  • سطوح حمایتی کلیدی: ۰/۴، ۰/۳۵ و ۰/۳۲ دلار
  • سطوح مقاومت کلیدی: ۰/۴۲ و ۰/۴۵ دلار

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا