بازی

فروش جهانی فیلم Elvis از ۲۷۶ میلیون دلار عبور کرد

فروش جهانی فیلم Elvis از ۲۷۶ میلیون دلار عبور کرد

فروش جهانی فیلم Elvis به کارگردانی باز لورمن (Baz Luhrmann) در حال حاضر به رقم ۲۷۶.۶ میلیون دلار رسیده است.

مطلب پیشنهادی:۱۰ فیلم برتر ابرقهرمانی مخصوص بزرگسالاناز The Suicide Squad تا ددپول
۱۰ فیلم برتر ابرقهرمانی مخصوص بزرگسالان

«الویس» در آخر هفته‌ای که گذشت ۱.۹ میلیون دلار دیگر در ۶۴ کشور به دست آورد که مجموع فروش ۱۲۹.۳ میلیون دلاری در باکس آفیس بین‌المللی را برایش به ارمغان می‌آورد. این رقم که حدود ۴۶ درصد از فروش کل فیلم را به خود اختصاص می‌دهد Elvis را به یازدهمین فیلم پرفروش سال در سینماهای خارج از ایالات متحده جایی بین The Bad Guys (۱۴۹ میلیون دلار) و Lightyear (۱۰۷ میلیون دلار) قرار می‌دهد.

این عنوان از زمان اکران در ماه ژوئن با موفقیت‌های زیادی برای برادران وارنر همراه بوده و فروش خوبی را در مقایسه با بودجه ۸۵ میلیون دلاری خود به دست آورده است.

الویس
  • فروش جهانی فیلم Elvis به ۲۷۰ میلیون دلار رسید

کارگردان فیلم یعنی لورمن نیز سابقه طولانی در هالیوود داشته و از دوران بازیگری‌‌اش در دهه ۸۰ تا کارگردانی فیلم‌ اقتباسی The Great Gatsby همه در کارنامه درخشان او دیده می‌شوند. حال فروش الویس (۱۴۶ میلیون دلار) از گتسبی بزرگ (۱۴۴ میلیون) که در سال ۲۰۱۳ اکران شد عبور کرده و به پرفروش‌ترین فیلم این کارگردان در داخل کشور بدل گردیده است. با این حال فروش جهانی گتسبی بزرگ ۳۵۳ میلیون دلار بوده و الویس راه طولانی برای پشت سر گذاشتن آن در پیش دارد.

فیلم Elvis با بازی آستین باتلر نظرات مثبتی از سوی منتقدین و تماشاگران کسب کرده که از جمله آن‌ها می‌توان به امتیاز ۷۸ درصدی آن در سایت Rotten Tomatoes (از سوی منتقدان) اشاره کرد. همچنین این اثر در تاریخ ۲۴ ژوئن ۲۰۲۲ مصادف با ۳ تیر ۱۴۰۱ در سینماها به نمایش درآمد و در حال حاضر نسخه‌های باکیفیت دیجیتالی آن در دسترس قرار گرفته است.

مطلب پیشنهادی:۵۰ فیلم اکشن که هیجان را به رگ‌هایتان تزریق می‌کنندتزریق آدرنالین به مخاطب تشنه هیجان
۵۰ فیلم اکشن که هیجان را به رگ‌هایتان تزریق می‌کنند


انتظارمون از سریال House Of Dragons چی هست؟

تماشا در کانال یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا