رمز ارز

با این اپلیکیشن ورزش کن و پول دربیار!

زمان مطالعه: دقیقه

تنها پنج ماه است که اپلیکیشن StepN به‌عنوان یک اپ سبک زندگی به بازار عرضه‌شده و توانسته است دو تا سه میلیون کاربر در سراسر دنیا را به خود جذب کند. مارکت کپ توکن بومی این اپلیکیشن، یعنی GMT نیز به ۶۸۰ میلیون دلار در ماه جاری رسیده است. موفقیتی بزرگ که سبب محبوبیت بیشتر اپلیکیشن‌های حرکت برای کسب درآمد یا move-to-earn شده است.
StepN اپلیکیشنی است که به کاربرانش امکان کسب درآمد از انجام حرکات فیزیکی با استفاده از کفش‌های ورزشی NFT را می‌دهد. در واقع، کاربران می‌توانند با بردن سگ خود به پیاده‌روی یا دویدن در فضای آزاد، توکن اصلی این اپلیکیشن یعنی GMT را جمع‌آوری کنند.
پروژه استپ‌ان، توسط جری هوانگ (Jerry Huang) و یان رونگ (Yawn Rong) در سال ۲۰۲۱ در استرالیا راه‌اندازی شد. با تبلیغات گسترده و استقبال کاربران، محبوبیت این اپ به‌اندازه‌ای افزایش یافت که توسعه‌دهندگان آن مجبور به محدودسازی ثبت‌نام در ماه‌های آینده شدند.
StepN در ماه نوامبر ۲۰۲۱، توانست با رایزنی با ۱۰۰ سرمایه‌گذار ازجمله Sequoia Capital بیش از پنج میلیون دلار سرمایه را برای توسعه پروژه خود جذب کند. این اپلیکیشن اکنون به سود خالص سه تا پنج میلیون دلار در ماه رسیده است.

رمزارز نیوز در اینستاگرام

آخرین اخبار، تحلیل ها و آموزش ها را در صفحه اینستاگرام رمزارز نیوز مشاهده کنید.
مشاهده

منبع بیت کوینیست

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا