بازی

فروش پلی استیشن وی‌آر ۲ بسیار ناامید کننده بوده است

فروش پلی استیشن وی‌آر ۲ بسیار ناامید کننده بوده است

هدست واقعیت مجازی پلی استیشن وی‌آر ۲ (PS VR2) کمی بیش از یک ماه پیش به بازار عرضه شده ولی عملکرد آن چندان خوب نبوده است. 

با وجود اینکه این هدست توانست بازخوردهای خوبی از منتقدان کسب کند، اما استقبال طرفداران خیلی بد بوده است. بنابر گزارش بلومبرگ پلی استیشن وی‌آٰر ۲ نتوانسته تاکنون از مرز ۳۰۰ هزار دستگاه عبور کند. تحلیل‌های دفتر IDC نشان می‌دهد که از اواخر ماه فوریه تا پایان ماه مارچ، تنها ۲۷۰ هزار دستگاه  PS VR2 به دست مشتری رسیده است. 

مطلب پیشنهادی:مادهایی که برای اسپایدرمن واجبه!دوباره نوبت شرک و سی‌جی شده
مادهایی که برای اسپایدرمن واجبه!

از طرف دیگر سونی پیش‌بینی می‌کرد که در همین بازه زمانی بتواند حداقل ۲ میلیون هدست واقعیت مجازی به فروش برساند. فرانسیسکو جرونیمو (Francisco Jeronimo)، معاون داده و تحلیل در IDC، باور دارد که افزایش هزینه زندگی، افزایش نرخ تورم و افزایش میزان اخراج کارمندان در عملکرد این هدست تاثیر زیادی گذاشته است. 

پلی استیشن وی‌آر ۲

PS VR2 در حال حاضر با قیمت ۵۵۰ دلار در بازار به فروش می‌رسد، اما فرانسیسکو جرونیمو باور دارد که سونی برای فرار از یک شکست بزرگ، باید قیمت آن را کاهش دهد. با این وجود هیروکی توتوکی، معاون اجرایی رئیس و مدیر ارشد مالی سونی، چندیش پیش اعلام کرد که هدست VR2 می‌تواند فروش بیشتری از VR1 داشته باشد.

رقابت در بازار واقعیت مجازی بسیار سنگین شده و علاوه‌بر متا و HTC، به نظر می‌رسد که تنسنت (Tencent)، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های فعال در صنعت ویدئو گیم، قصد تولید هدست خودش را دارد. 

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Strayبه دعای گربه سیاه بارون نمیاد… اما گربه نارنجی چطور؟
بررسی بازی Stray


بازی‌های مستقلی که باید در عید نوروز تجربه کنید 

فروش پلی استیشن وی‌آر ۲ بسیار ناامید کننده بوده است - lastech
با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا