بازی

کاران سونی و لزلی اوگامس برای نقش‌آفرینی در فیلم ددپول ۳ باز خواهند گشت

کاران سونی و لزلی اوگامس برای نقش‌آفرینی در فیلم ددپول ۳ باز خواهند گشت

طبق گزارش رسانه‌ی ددلاین، کاران سونی و لزلی اوگامس که در دو فیلم قبلی Deadpool به ترتیب در نقش شخصیت‌های دوپیندر؛ راننده تاکسی و Blind Al حضور داشته‌اند حال برای بازی و حضور در فیلم ددپول ۳ بازخواهند گشت.

مطلب پیشنهادی:۵ اشاره به کانگ در فازهای ۱ تا ۴ دنیای سینمایی مارولشخصیتی که در Ant-Man and the Wasp: Quantumania رونمایی شد
۵ اشاره به کانگ در فازهای ۱ تا ۴ دنیای سینمایی مارول

این دو شخصیت که حضور کوتاه اما پررنگی در فیلم‌های پیشین این مجموعه داشته‌اند حال به گروه بازیگری Deadpool 3 شامل رایان رینولدز، هیو جکمن، اما کورین و متیو مک‌فادین می‌پیوندند.

کاراکتر سونی در اولین فیلم این فرنچایز یک راننده تاکسی است که ددپول را به مکان‌های مختلفی می‌برد. در فیلم دوم اما او نقش تاثیرگذارتری دارد و مدام سعی می‌کند تا دنباله‌روی ددپول باشد و مثل او به یک پارتیزان و خودخوانده تبدیل شود. از طرفی کاراکتر اوگامس یک زن نابینا و مسن است که با وید ویلسون زندگی می‌کند و خانه‌اش مکان امنی برای ددپول و متحدانش محسوب می‌شود.

کاران سونی و لزلی اوگامس برای نقش‌آفرینی در فیلم ددپول ۳ باز خواهند گشت - lastech

شخصیت وید ویلسون یا همان ددپول که توسط رایان رینولدز نقش‌آفرینی می‌شود ارائه‌دهنده‌ی یکی از آثار ابرقهرمانی با درجه سنی بزرگسال (R rated) است که با تلفیق اکشن و طنز بی‌نظیری که دارد در جلب نظر بینندگان عملکردی عالی از خود به نمایش گذاشته است. کوین فایگی؛ رئیس MCU از تهیه‌کنندگان اصلی این اثر برشمرده می‌شود و طبق شنیده‌ها این اثر قرار است به اندازه‌ی قسمت‌های قبلی خشونت‌بار باشد.

کاران سونی و لزلی اوگامس برای نقش‌آفرینی در فیلم ددپول ۳ باز خواهند گشت - lastech
  • ولورین چگونه در فیلم Deadpool 3 حضور خواهد داشت؟

«ددپول ۳» اولین فیلم از مجموعه فیلم‌های Deadpool خواهد بود که پس از خرید کمپانی فاکس قرن بیستم توسط دیزنی اکران می‌شود. همچنین بر اساس صحبت‌های شاون لوی (کارگردان Deadpool 3) برنامه‌ی تولید ددپول ۳ قرار است از ماه مه/می و برخلاف دو فیلم پیشین این مجموعه که در کانادا (شهر ونکوور) فیلمبرداری شده بودند در لندن کلید بخورد.

فیلم ددپول ۳ برای اکران در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۲۴ (۱۸ آبان ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است.

  • رابطه ولورین و دپول در فیلم Deadpool 3 چگونه است؟

مطلب پیشنهادی:معرفی هالک – غول سبز نامهربانهالک له می‌کنه!
معرفی هالک – غول سبز نامهربان


بازی‌های بزرگی که باید در عید نوروز تجربه کنید [تماشا کنید]

بازی‌های بزرگی که باید در عید نوروز تجربه کنید [تماشا کنید] - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا