رمز ارز

استراتژیست بزرگ سرمایه‌گذاری: منتظر رکود اقتصادی بزرگ باشید!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

جرمی گرانتام (Jeremy Grantham)، استراتژیست سرمایه‌گذاری، چشم‌انداز اقتصادی خود را درباره آمریکا با دیوید روزنبرگ، اقتصاددان، در میان گذاشت. در این خبر رمزارز نیوز، به بررسی پیش‌بینی این استراتژیست می‌پردازیم.
گرانتهام یکی از بنیان‌گذاران و استراتژیست ارشد سرمایه‌گذاری شرکت مدیریت دارایی GMO است. او بیش از 40 سال است که استراتژیست سرمایه‌گذاری بوده و در هیئت‌های سرمایه‌گذاری چندین سازمان غیرانتفاعی خدمت کرده است.
گرانتام از فدرال رزرو به دلیل ایجاد مکرر حباب دارایی‌ها انتقاد کرد. وی خاطرنشان کرد که از سقوط اخیر بانک‌های بزرگ تعجب نکرده است. او وضعیت اقتصادی کنونی را با وضعیت سال 2000 مقایسه و تأکید کرد که در آن زمان، بدون هیچ مشکلی در مورد املاک یا بدهی، اقتصاد دارای رکود ملایمی بود.:

مشکل حباب الآن این است که حباب همه چیز است. بازار مهم و خطرناک مسکن را برای ثبت قیمت‌ها، حبابی کرده‌ایم. ما بازار اوراق قرضه را به سطوحی رساندیم که هرگز در تاریخ بشر با کمترین نرخ‌های ثبت‌شده، دیده نشده بود.

این استراتژیست سرمایه‌گذاری افزود:

فکر نمی‌کنم بازار نزولی تا سال آینده به پایان برسد» و افزود: «موارد بنیادی ممکن است برای مدتی طولانی به طول بینجامد.

وی اشاره کرد که پس از آوریل، احتمالاً شاهد فشار بر حاشیه سود، رشد تولید ناخالص داخلی و بازار کار خواهیم بود.
گرانتام گفت:

امیدوارم تا حالا به خوبی معلوم شده باشد که فدرال رزرو از زمان پل ولکر هرگز چیزی را درست نکرده است. آنها صرفاً محیطی را ایجاد کرده‌اند که زنجیره‌ای از حباب‌های بزرگ ایجاد ‌کنند که با تأثیرات دردناک و پیامدهای ظالمانه شکسته می‌شوند.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

منبع

بیت کوین دات کام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا