بازی

سریال willow بعد از یک فصل در دیزنی پلاس کنسل شد

سریال willow بعد از یک فصل در دیزنی پلاس کنسل شد

طبق گزارش ددلاین، سریال willow که به عنوان پیش‌درآمدی بر فیلم اصلی آن در سال ۱۹۸۸ محسوب می‌شود، پس از پخش یک فصل از دیزنی پلاس کنسل شده است. این خبر به دنبال تصمیمات جدید لوکاس فیلم مبنی بر «ارزیابی مجدد» برنامه فیلم و سریال‌های خود است. این سریال به کارگردانی ران هاوارد ساخته شده که در ۳۰ نوامبر ۲۰۲۲ به نمایش درآمد.

مطلب پیشنهادی:بهترین سریال های نتفلیکس که باید تماشا کنیدنگاهی به برترین سریال‌های اورجینال نتفلیکس
بهترین سریال های نتفلیکس که باید تماشا کنید

وارویک دیویس در سریال willow مجددا نقش خود را به عنوان «Willow Ufgood» ایفا کرده و این بار به پرنسس کیت تانتالوس و تیم مبارزانش پیوست تا برادر دوقلویش را از آن سوی دریای شکسته نجات دهد. سایر بازیگران این سریال شامل ارین کلیمن، تونی ریوولوری، الی بمبر، روبی کروز، تالیسا گارسیا، عَمار چادا پاتل، دمسی بریک و روزابل لورنتی سلرز می‌شود.

کوین پولاک و ریک اورتون نیز به سریال بازگشته‌اند تا به ترتیب نقش‌های دو الف خانگی رول و فرنجین را ایفا کنند. علاوه بر آن آنابل دیویس، دختر واقعی وارویک، نقش دختر ویلو، میمز را بازی کرده است. هاوارد علاوه بر کارگردانی به عنوان تهیه‌کننده نیز همکاری کرده و جرج لوکاس نیز کار نگارش فیلمنامه اصلی را برعهده داشته است.

سریال Willow

فیلم Willow بعد از اکران نقدهای ضد و نقیضی دریافت کرد، اما فروش خوبی در باکس آفیس داشت و با بودجه ۳۵ میلیون دلاری به فروش ۱۳۷.۶ میلیون دلاری رسید و دو جایزه اسکار دریافت کرد و از آن زمان به یک فیلم پرطرفدار کلاسیک در میان طرفداران تبدیل شد.

مطلب پیشنهادی:۹ پیام خیلی پنهان در فیلم‌های دیزنیگوهر در صدف
۹ پیام خیلی پنهان در فیلم‌های دیزنی


ری تریسینگ چیه و اصلا ارزش داره؟

ری تریسینگ

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا