رمز ارز

انتقال آسان رمزارز تتر در تلگرام بدون کارمزد با بالاترین سرعت ممکن!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

طبق بررسی‌ و تست‌های انجام‌شده توسط تیم رمزارز نیوز، تلگرام در جدیدترین به‌روز‌رسانی برنامه پیام‌رسان خود، انتقال رمزارز محبوب تتر (USDT)، حتی محبوب‌تر از بیت‌کوین را برای کاربران خود، از جمله ایرانی‌ها بسیار تسهیل کرده است و عملاً انتقال رمزارز در تلگرام بدون کارمزد است. هر کاربری می‌تواند به راحتی و با رعایت حداقل انتقال 0.01 تتر که انقلابی در میزان حداقل برداشت‌ها است، از کیف پول شخصی برای مخاطبین خود رمزارز تتر را بدون هیچ کارمزدی و با بالاترین سرعت ممکن ارسال کند.
حال سؤالی که پیش می‌آید این است که اگر حساب شخصی کاربری حذف شود، چه اتفاقی برای دارایی‌هایش می‌افتد؟ جواب ساده است: هیچ مشکلی برای دارایی شما پیش نخواهد آمد و هر زمان که حساب کاربری خود را فعال کنید، می‌توانید به موجود کیف پول خود در تلگرام دسترسی پیدا کنید.
اتفاق جالبی که در این انتقال رخ می‌دهد این است که شما می‌توانید برای مخاطب یا کاربری که حتی کیف پول خود را در تلگرام فعال نکرده است، رمزارز تتر را بدون کارمزد ارسال کنید و هر زمان که شخص کیف پول خود را فعال کرد، موجودی به طور آنی به کیف پول شخص اضافه خواهد شد. به عبارتی ساده‌تر، انتقال تتر از هر زمان دیگری ساده‌تر شده است.
همچنین برای انتقال تنها لازم است ID تلگرام شخص مورد نظر یا آدرس کیف پول را در هنگام انتقال اضافه کنید. در نهایت لازم به ذکر است که تنها شبکه انتقال موجود برای تتر در تلگرام، شبکه محبوب ترون (TRC-20) است.
کارمزد انتقال برای کیف پول غیر از تلگرام، متناسب با شبکه تعیین می‌شود و حداقل برداشت 1 تتر است.
در صورت گسترده‌تر شدن روند انتقالات رمزارزی در تلگرام، ارز دیجیتال تون‌ کوین (TON)، رمزارز اختصاصی تلگرام نیز ممکن است رشد قابل‌توجهی را تجربه کند.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا