رمز ارز

اعتماد سرمایه‌گذاران شیبا کم شده است! آیا قیمت تغییری می‌کند؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

اکوسیستم شیبا اینو در هفته‌های اخیر تحت فشار شدید قرار گرفته است؛ زیرا موجی از بحث و جدل‌ها، ضربه‌ای به اعتماد سرمایه‌گذاران این اکوسیستم وارد کرده است. از حدس و گمان‌ها مبنی بر اینکه زنجیره آزمایشی شیباریوم مانند رینیا (Rinia) است، تا BitBoy که شیتوشی کوساما را همان سم بنکمن-فرید (مدیر صرافی ورشکسته FTX) معرفی می‌کند، همه این‌ها باعث ترس، عدم اطمینان و شک (FUD) در مورد شیبا شده و اوضاع را وخیم‌تر کرده است.
از طرف دیگر، به نظر می‌رسد که اعتماد سرمایه‌گذاران با داده‌های CoinGecko که نشان می‌دهد SHIB بیش از 6 درصد در بازه زمانی هفتگی کاهش یافته است، متزلزل شده است.
نرخ سوختن شیبا اینو نیز به دنبال کاهش قیمت این توکن در چند هفته گذشته، کاهش یافته است. ShibBurn، یک حساب کاربری اختصاصی توییتر برای ردیابی میزان سوختن شیبا، اخیراً به کاهش 70 درصدی در نرخ سوختن در بازه زمانی هفتگی توجه کرده است. این نرخ در حال حاضر به کاهش عمومی 63٪ تغییر یافته است، اما در درازمدت همچنان یک مشکل باقی می‌ماند.
در هر صورت، سرمایه‌گذاران باید به تحولات کلان اقتصادی که در حال حاضر بر بازار مالی گسترده‌تر تأثیر می‌گذارد، توجه داشته باشند.
افزایش اخیر نرخ بهره توسط فدرال رزرو آمریکا بر احساسات پیرامون دارایی‌های مالی، به ویژه ارزهای دیجیتال مانند شیبا تأثیر می‌گذارد؛ زیرا آن‌ها نسبت به ابزارهای مالی سنتی ریسک بیشتری دارند.
اگر بازار کریپتو به افزایش اخیر نرخ بهره در هفته‌های آتی واکنش منفی نشان دهد، ممکن است شاهد دردسر برای شیبا باشیم. با این حال، گمانه‌زنی‌های اخیر در مورد همکاری احتمالی با پارامونت پیکچرز باید تا چند روز دیگر قیمت را افزایش دهد.
در این میان، سرمایه‌گذاران و معامله‌گران شیبا باید از خرید شیبا مطمئن باشند؛ زیرا در حال حاضر احتمال کم ریزش قیمت همراه با احتمال بالاتر افزایش انفجاری قیمت وجود دارد.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

منبع

بیت کوینیست

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا