رمز ارز

خروج بی‌سابقه ارزهای دیجیتال از صرافی‌ها نشانه چیست؟

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

خارج کردن ارزهای دیجیتال از صرافی‌ها ادامه دارد. بنا بر داده‌های منتشرشده، سرمایه‌گذاران با سرعت بیشتری موقعیت‌های خود را در پلتفرم‌های معاملاتی می‌بندند و به دلیل بحران اعتمادی که بین صرافی‌ها و کاربرانشان پدیدار شده است، وجوه خود را به کیف پول‌های سرد و گرم خود منتقل می‌کنند.
صرافی‌های ارزهای دیجیتال پس از سقوط صرافی FTX با یک بحران واقعی مواجه شده‌اند. دارندگان بیت‌کوین، اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال، به صورت بی‌سابقه‌ای پلتفرم‌های معاملاتی متمرکز را ترک می‌کنند؛ زیرا سرمایه‌گذاران به دنبال راه‌هایی برای محافظت از دارایی‌های خود هستند. این روند ممکن است تا پایان سال در بازار ادامه یابد.
بر اساس داده‌های زنجیره‌ای، حدود 200 هزار بیت کوین به ارزش 3.4 میلیارد دلار و بیش از 1 میلیون ETH از پلتفرم‌های مختلف معاملات ارزهای دیجیتال متمرکز خارج شده است که این امر آن را به بزرگ‌ترین مهاجرت وجوه از صرافی‌های متمرکز (CEX) از سال 2021 تبدیل می‌کند. کاهش مقدار دارایی‌ها در صرافی‌ها اغلب با روند نزولی و فشار فروش کلی در بازار مرتبط است. هنگامی که معامله‌گران وجوه خود را از بازار آزاد دور می‌کنند، در مقایسه با سرمایه‌گذارانی که وجوه خود را در کیف پول صرافی‌ها ذخیره می‌کنند، تمایل بیشتری به نگهداری آنها دارند و عملاً فروش کم می‌شود.

۱۰۰ تتر (دلار) مهمان ما باشید
با ثبت نام در صرافی ارز پلاس، ۱۰۰ تتر اول را پرداخت نکنید!
ثبت نام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا