بازی

از سال آینده، پشتیبانی استیم از ویندوز ۷ و ۸ متوقف خواهد شد

از سال آینده، پشتیبانی استیم از ویندوز ۷ و ۸ متوقف خواهد شد

ولو (Valve) اعلام کرد که استور بازی استیم (Steam) از اول ژانویه ۲۰۲۴ (۱۱ دی ۱۴۰۲) دیگر از ویندوز ۷، ۸ و ۸.۱ پشتیبانی نخواهد کرد.

طبق اعلام حساب پشتیبانی استیم، این تغییر به دلیل تکیه آن بر نسخه درونی سازی شده گوگل کروم گرفته شده است که دیگر از نسخه‌های قدیمی ویندوز پشتیبانی نمی‌کند. ولو همچنین بیان کرد که نسخه‌های بعدی استیم شامل ویژگی‌ها و به‌روزرسانی‌های امنیتی می‌شود که از طریق ویندوز ۱۰ قابل دسترس هستند.

مطلب پیشنهادی:بررسی کامپیوتر گیمینگ استیم دکبا پی‌سی گیمینگ همراه ولو آشنا شوید
بررسی کامپیوتر گیمینگ استیم دک

ویندوز ۷

خبر خوب اینکه ارتقا به ویندوز ۱۰ از طریق نسخه‌های قبلی سیستم عامل مایکروسافت کاملا رایگان است. همچنین فراموش نکنیم که ویندوز ۱۱ نیز هم اکنون در دسترس برخی مشتریان آن قرار گرفته، هرچند مشخصات مورد نیاز آن که شامل ۴ گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت فضای داخلی و پشتیبانی از TPM 2.0 می‌شود، برای برخی کاربران ممکن است سنگین باشد.

در دیگر اخبار مربوط به استیم، ولو اخیرا اعلام کرده بود که هنوز چندین سال تا زمان توسعه و عرضه نسخه قدرتمندتر پی‌سی دستی Steam Deck فاصله داریم. با این حال، به‌نظر می‌رسد که این شرکت در حال حاضر کاملا از این پلتفرم پشتیبانی می‌کند، به خصوص که این دستگاه در بین گیمرهای پی‌سی محبوبیت بسیار زیادی کسب کرده است.

مطلب پیشنهادی:چگونه بازی ارزان از استیم بخریم؟برای بازی خریدن روی پی‌سی نیازی نیست ۶۰ دلار بپردازید
چگونه بازی ارزان از استیم بخریم؟


بازی‌های مستقلی که باید در عید نوروز تجربه کنید

بازی Cyberpunk 2077 به‌زودی میزبان ورژن پیشرفته رهگیری پرتو خواهد بود - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا