بازی

کلش رویال نیز ایران را تحریم کرد؛ مشکل در ورود به بازی با آی‌پی ایران

کلش رویال نیز ایران را تحریم کرد؛ مشکل در ورود به بازی با آی‌پی ایران

چند هفته قبل خبری تحت عنوان تحریم ایران توسط سوپرسل (Supercell) منتشر شد که به موجب آن امکان ورود به بازی موبایل Clash of Clans از کاربران ایرانی سلب شده بود. اکنون دیگر بازی محبوب این شرکت، یعنی کلش رویال (Clash Royale) نیز به سرنوشت مشابهی دچار شده و کاربران ایرانی دیگر نمی‌توانند با آی‌پی ایران به آن وارد شوند.

طبق گزارش برخی کاربران ایرانی، از امروز دیگر نمی‌توان به بازی کلش رویال وارد شد و در هنگام ورود به بازی، پیغامی مبنی بر «خطای ورود به سیستم: موقعیت مکانی فعلی شما ورود به سیستم را پشتیبانی نمی‌کند» نمایش داده می‌شود.

مطلب پیشنهادی:۹ بازی آفلاین برتر موبایلی که باید به سراغشان برویدبازی‌هایی که هیچ محدودیتی ندارند
۹ بازی آفلاین برتر موبایلی که باید به سراغشان بروید

کمپانی سوپرسل در هنگام قطع دسترسی Clash of Clans در بیانیه‌ای گفته بود:

ما به علت تحریم‌های بین‌‎المللی و تعهدات قانونی، بازی‌هایمان را در برخی از کشورها ارائه نمی‌دهیم. اگر در یک کشور پشتیبانی‌نشده قرار داشته باشید، قادر به دسترسی به بازی‌هایمان نخواهید بود. Clash of Clans از امروز سیستم‌های امنیتی جدیدی را اعمال کرده است که جلوی دسترسی از مناطق پشتیبانی نشده را می‌گیرد.

Clash Royale

البته باید به این نکته اشاره کرد که فقط کاربران ایرانی تحت تحریم کلش آو کلنز قرار نگرفته‌اند و کاربران کشورهای دیگری از جمله روسیه، بلاروس و سوریه نیز با همین پیغام خطا مواجه می‌شوند و به بازی دسترسی ندارند. با این وجود، از این پس برای تجربه این بازی موبایل باید از ابزارهای رفع تحریم استفاده کرد.

اگر شما نیز در ورود به بازی کلش آو کلنز به مشکل خورده‌اید می‌توانید در بخش نظرات تجربه خود را با ما و سایر کاربران lastech به اشتراک بگذارید.

مطلب پیشنهادی: هرآنچه که باید پیش از خرید گوشی گیمینگ بدانیدگوشی مناسب بازی کردن کدام است؟
 هرآنچه که باید پیش از خرید گوشی گیمینگ بدانید


بازی‌های مستقلی که باید در عید نوروز تجربه کنید

بازی Cyberpunk 2077 به‌زودی میزبان ورژن پیشرفته رهگیری پرتو خواهد بود - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا