رمز ارز

آمریکا جلوی یک فروش ۱ میلیارد دلاری به صرافی بایننس را گرفت! ماجرا چیست؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

قاضی فدرال آمریکا به صورت موقت معامله پیشنهادی بین Voyager و Binance.US را متوقف کرد تا به دولت زمان بیشتری برای پیگیری و بررسی مواردی که این معامله را به چالش می‌کشند بدهد.
فروش یک میلیارد دلاری Voyager Digital به Binance.US، پس از درخواست دولت ایالات متحده برای تعلیق اضطراری، به طور موقت توسط یک قاضی فدرال متوقف شده است.
درخواست صدور حکم تعلیق، توسط قاضی جنیفر ریاردن از دادگاه فدرال در نیویورک در تاریخ ۲۷ مارس تأیید شد؛ به این معنی که معامله بین Voyager و Binance.US حداقل تا زمان مشخص شدن درخواست تجدید نظر وزارت دادگستری در مورد ورشکستگی کارگزاری Voyager در هاله‌ای از ابهام قرار خواهد گرفت.
قاضی فدرال به زودی نظر خود را در مورد حکم صادرشده در قبال تعلیق این معامله با جزئیات بیشتر منتشر خواهد کرد. این کارگزاری فعال در معاملات رمزارزی در تاریخ 5 ژوئیه درخواست ورشکستگی فصل 11 خود را ثبت کرد. بر اساس قوانین ایالات متحده، پس از اعلام ورشکستگی فصل 11، به سازمان‌های ورشکسته امکان سازماندهی مجدد تحت قوانین ایالات متحده داده می‌شود.
علاوه بر وزارت دادگستری، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده نیز در بیانه‌ای در تاریخ 15 مارس استدلال کرد که طرح ورشکستگی Voyager Digital به کلاهبرداری، سرقت یا اجتناب از پرداخت مالیات منجر خواهد شد. با این حال، این ادعا بعداً توسط قاضی مایکل وایلز رد شد.
در توییتی که در تاریخ 27 مارس از سوی کمیته رسمی بدهکاران بدون تضمین وویجر ارسال شد، آمده است که آن‌ها با تمام وجود با تلاش‌های دولت مقابله خواهند کرد.
بر اساس نظرسنجی منتشر شده در پرونده دادگاه، بیش از 97 درصد از 61300 دارنده حساب Voyager موافق طرح تجدید ساختار هستند. انتظار می‌رود این طرح 73 درصد از بدهی مشتریان وویجر را پرداخت کند.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

منبع

کوین تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا