بازی

استودیو Bloober Team اعتقاد دارد پروژه‌های آتی آن‌ها ۱۰ میلیون نسخه خواهند فروخت

استودیو Bloober Team اعتقاد دارد پروژه‌های آتی آن‌ها ۱۰ میلیون نسخه خواهند فروخت

استودیو لهستانی Bloober Team چند سالی است که با ساخت آثاری مانند Layers of Fear، Observer و The Medium خود را به عنوان یک مجموعه شناخته شده در صنعت بازی، به ویژه در سبک بازی‌های ترسناک، تثبیت کرده است.

با این حال، توسعه‌دهنده برنامه‌های جاه‌طلبانه‌ای برای رشد در آینده دارد – همانطور که با همکاری کردن با کونامی برای ساخت بازسازی Silent Hill 2 که مراحل پایانی توسعه را طی می‌کند، مشهود است.

در واقع، Bloober Team انتظار رشد قابل توجهی در فروش بازی‌های خود در آینده نیز دارد. پیوتر بابینو، مدیر عامل استودیو اخیراً با رسانه لهستانی Bankier مصاحبه کرد و گفت که آن‌ها انتظار دارند پروژه‌هایشان ۱۰ میلیون نسخه به فروش بروند.

شما می‌توانید تصور کنید که فروش ۱۰ میلیون نسخه‌ای به زودی برای ما محقق خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:تأثیرگذارترین فرنچایزهای ترسناک قرن بیست و یکمژانری که خاموش نمی‌شود
تأثیرگذارترین فرنچایزهای ترسناک قرن بیست و یکم

Bloober Team

این استودیو امیدوار است که به توسعه‌دهنده پیشرو بازی‌های ترسناک در صنعت تبدیل شود، هدفی که قصد دارند تا سال ۲۰۲۷ به آن دست یابند.

برای اینکه بهترین سازنده سبک ترسناک باشیم باید روی فعالیت‌های انتشاراتی بیشتر تمرکز کنیم و پروژه‌های بیشتری نسبت به یک بازی در هر دو سال داشته باشیم. به همین دلیل است که ستون دوم استراتژی بلوبر مبتنی بر همکاری با شرکای استراتژیک است.

بابینو گفت می‌خواهند عناوین ساخت آن‌ها نه تنها نقطه عطفی برای این سبک در آینده، بلکه برای کل صنعت بازی باشد. هدف‌شان رسیدن به جایگاه استودیوهایی مانند ناتی داگ و نینجا تئوری است.

Bloober در حال حاضر تعدادی پروژه در دست کار دارد. علاوه بر ریمیک Silent Hill 2، توسعه‌دهنده در حال حاضر روی Layers of Fear نیز کار می‌کند که قرار است در ماه ژوئن منتشر شود، در حالی که ساخت یک عنوان ترسناک بقا اعلام نشده با Private Division نیز بر عهده دارند. این استودیو همچنین با Rogue Games و Draw Distance برای پروژه‌های اضافی همکاری کرده است.

مطلب پیشنهادی:۶ داستان ترسناک دکتر استرنججادو و وحشت
۶ داستان ترسناک دکتر استرنج


بازی‌های مستقلی که باید در عید نوروز تجربه کنید

بازی Cyberpunk 2077 به‌زودی میزبان ورژن پیشرفته رهگیری پرتو خواهد بود - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا