بازی

مایکروسافت رسما به اشتراک یک دلاری گیم پس پایان داد

مایکروسافت رسما به اشتراک یک دلاری گیم پس پایان داد

مایکروسافت بالاخره امروز تایید کرد که دیگر به کاربران جدید گیم پس اشتراک آزمایشی ۱ دلاری ارائه نمی‌کند. این تاییدیه در پی گزارشات مختلفی ارائه شد که می‌گفتند مایکروسافت قصد تغییر برخی سیاست‌های بازاریابی خود را دارد.

همان‌طور که در جریان هستید، پیش از این کاربران جدید ایکس باکس گیم پس آلتیمیت و گیم‌ پس پی‌سی می‌توانستند در نخستین ماه ثبت نام، پیشنهاد فوق‌العاده‌ای دریافت کنند؛ اشتراک ۱ دلاری در ماه اول و سپس افزایش تعرفه به ۱۴.۹۹ دلار در ماه‌های بعدی. حال گرچه به‌نظر می‌رسد مایکروسافت از این سیاست فاصله گرفته و رویکردهای جدید مارکتینگ را مورد بررسی قرار می‌دهد.

مطلب پیشنهادی:کنسول های بازی قراره از بین برن! [تماشا کنید]کنسول‌های بازی به پایان خود نزدیک می‌شوند
کنسول های بازی قراره از بین برن! [تماشا کنید]

این کمپانی طی بیانیه‌ای به سایت The Verge اعلام کرد:

ما پیشنهاد آغازین خود را برای گیم‌ پس آلتیمیت و همچنین نسخه پی‌سی متوقف کرده‌ایم و در حال بررسی رویکردهای متفاوت بازاریابی برای کاربران جدیدمان هستیم.

سرویس گیم پس ایکس باکس

در حال حاضر هیچ‌گونه برنامه یا تخفیف خاصی برای ایکس باکس گیم‌ پس آلتیمیت یا پی‌سی گیم‌ پس وجود ندارد. حتی هزینه اشتراک سالانه در صورت پرداخت یک‌جا یا ماهانه هیچ تفاوتی ندارد و نتیجتا مایکروسافت فعلا برنامه خاصی برای تهییج یا ترغیب مشترکان اتخاذ نکرده است. این شرکت از ماه‌ها پیش برنامه جذاب Friends & Family را معرفی کرده اما همچنان نمی‌دانیم مخاطبان از چه تاریخی قادر به بهره‌گیری از آن خواهند بود.

ایکس باگس گیم پس آلتیمیت از آپریل ۲۰۱۹ در دسترس قرار گرفته و شامل سرویس روی پی‌سی و کنسول می‌شود. علاوه بر این‌ها شما با تهیه اشتراک آلتیمیت می‌توانید به Xbox Live Gold و EA Play نیز دسترسی داشته باشید.

طی اخبار مرتبط خوانده‌ایم مایکروسافت اعتراف کرده سرویس گیم‌ پس روی فروش بازی‌ها تاثیر منفی دارد و اینکه سونی نگران رقابت با سرویس گیم پس نیست.

نظر شما درباره پایان اشتراک ۱ دلاری گیم‌ پس چیست؟ فکر می‌کنید مایکروسافت باید چه برنامه یا تخفیف ویژه‌ای را جایگزین آن کند؟

مطلب پیشنهادی:۴ نکته که باید قبل از خرید کنسول‌های دیجیتال بدانیدهر ارزانی بی‌حکمت نیست!
۴ نکته که باید قبل از خرید کنسول‌های دیجیتال بدانید


بازی‌های مستقلی که باید در عید نوروز تجربه کنید

بازی Cyberpunk 2077 به‌زودی میزبان ورژن پیشرفته رهگیری پرتو خواهد بود - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا