رمز ارز

تحلیل تکنیکال و پیش‌بینی قیمت کاردانو (هفته سوم فروردین)

زمان مطالعه: 2 دقیقه

افزایش پایدار قیمت کاردانو (ADA) از ماه گذشته باعث شده که این ارز دیجیتال چندین سطح مقاومت جزئی را پشت سر بگذارد و به یک گزینه جذاب برای خریداران تبدیل شود. بنابراین، با ادامه روند صعودی، قیمت این رمزارز اکنون برای یک بریک آوت از سطح مقاومتی ۰٫۳۸ دلار تلاش می‌کند. در این میان، سطوح قیمتی که مقاومت‌های شکسته‌شده را با تشکیل الگوی کندل ستاره صبحگاهی مجدداً آزمایش کردند، نشان می‌دهند که این ارز دیجیتال از امکان بالاتری برای طولانی‌تر کردن روند بهبود مداوم خود برخوردار است.

تحلیل تکنیکال و پیش‌بینی قیمت کاردانو (هفته سوم فروردین)
نمودار کندل یک روزه قیمت کاردانو.

طبق بررسی‌های رمزارز نیوز، در تاریخ ۳۱ مارس، افزایش قیمت کاردانو از مقاومت افقی ۰٫۳۷۷ تا ۰٫۳۸ دلار یک بریک آوت صعودی ایجاد کرد. این بریک آوت نشانه آن است که خریداران با وجود افزایش ترس، عدم اطمینان و ابهام (FUD) در بازار، نسبت به رسیدن قیمت این رمزارز به سطوح بالاتر مطمئن هستند.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

از هفته گذشته، قیمت کاردانو در محدوده ۰٫۳۸ دلار در نوسان بود و با عبور از این مقاومت، اکنون می‌تواند سکوی پرتاب جدیدی را برای خریداران جهت صعود به سطوح بالاتر فراهم کند. رد قیمت پایین‌تر در سطح مذکور نشان از افزایش فشار تقاضا، با ورود خریداران به بازار دارد.

بنابراین، در صورت خرید پایدار، پیش‌بینی می‌شود که قیمت ADA حدود ۱۰ درصد افزایش یابد و به مقاومت چند ماهه ۰٫۴۲۷-۰٫۴۲ دلار برسد. مقاومت مذکور همچنین مقاومت خط گردن یک الگوی صعودی معروف به نام الگوی سر و شانه معکوس است. بنابراین، بریک آوت احتمالی از سطح ۰٫۴۲۷ دلار نشانه اولیه تغییر روند خواهد بود.

شاخص‌های تکنیکال

شاخص قدرت نسبی (RSI): مشابه پرایس اکشن، شیب RSI روزانه که منعکس‌کننده قدرت فعلی روند جاری است، به تدریج به سطوح بالاترِ منطقه صعودی افزایش می‌یابد. این رشد نشان‌دهنده خرید پایدار در بازار کاردانو است.

باندهای بولینگر: معامله‌گرانی که قصد خرید دارند، می‌توانند از خط وسط اندیکاتور باندهای بولینگر به عنوان حمایت کلیدی برای ادامه روند بهبودی استفاده کنند. بنابراین، این سطح مهمی است که باید مراقب آن بود؛ چون بریک داون از آن می‌تواند سیگنالی برای معکوس شدن روند قیمت باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا