رمز ارز

۳ هشدار مهم سرمایه‌گذار معروف درباره بازارهای مالی! راه نجات چیست؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

رابرت کیوساکی، نویسنده مشهور در امور مالی و سرمایه‌گذاری شخصی و نویسنده کتاب «پدر پولدار و پدر فقیر»، به دلیل انتشار دیدگاه‌های خود درباره اقتصاد جهانی، شناخته شده است.
در قلب دیدگاه کیوساکی هشداری درباره یک رکود اقتصادی بالقوه و نصیحت‌هایی درباره چگونگی حفاظت سرمایه‌گذاران از دارایی‌های خود در این شرایط آمده است. بنابراین، به صورت خلاصه رمزارز نیوز سه بینش کلیدی زیر را که توسط کیوساکی درباره بازار فعلی به اشتراک گذاشته شده است، مورد بررسی قرار خواهد داد.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

1.تورم یک پدیده سیستماتیک است.

کیوساکی در مورد وضعیت تورم در ایالات متحده هشدار داده است و بر خلاف فدرال رزرو که این وضعیت را موقتی در نظر دارد آن را یک پدیده “سیستمیک” می‌نامد.
در این مورد، کیوساکی از شهروندان خواسته است که خود را برای افزایش مداوم قیمت‌ها در سال‌های آینده آماده کنند. کیوساکی همچنین از جروم پاول، رئیس فدرال رزرو به دلیل اینکه به مردم در مورد ماهیت موقت تورم اطمینان داد، انتقاد کرد و آن را خلاف واقع دانست.

2 نرخ بهره و سقوط دلار

رابرت کیوساکی همچنین از افزایش تورم به عنوان محرک احتمالی رکود اقتصادی یاد می‌کند و فدرال رزرو را به دلیل افزایش مداوم نرخ بهره و افزایش چاپ پول در بدتر شدن وضعیت مقصر می‌داند.
او از تصمیم فدرال رزرو برای افزایش مجدد نرخ بهره انتقاد کرد و هشدار داد که این امر منجر به سقوط سهام، اوراق قرضه، املاک و دلار آمریکا خواهد شد. او پیش‌بینی می‌کند که بحران مالی بعدی نیز از بازار مشتقات نشئت خواهد گرفت و مدعی است که رهبران بخش مالی ایالات متحده ممکن است به نفع آمریکایی‌ها عمل نکنند.
در این رابطه، کیوساکی از دلار به عنوان یک پول جعلی یاد می‌کند و معتقد است که دلار ارزش واقعی ندارد و قرار است ارزش آن به صفر برسد.

3. فدرال رزرو یک سازمان مارکسیستی است که نیاز به حسابرسی دارد.

با توجه به سیاست پولی فدرال رزرو، کیوساکی پیشتر این نهاد را به عنوان یک سازمان مارکسیستی معرفی کرده است که به یک جایگزین نیاز دارد تا آن را به چالش بکشاند. بنابراین کیوساکی بر اهمیت بیت کوین به عنوان یک “حسابرس” مورد نیاز برای حسابرسی فدرال رزرو تأکید کرده است.
این نویسنده باور دارد فناوری بلاکچین که پایه بیت کوین است، می‌تواند شفافیت و مسئولیت‌پذیری لازم را برای مقابله با بانک‌های مرکزی فراهم کند. این سرمایه‌گذار بیان کرده است که انقلاب بیت کوین بزرگ‌تر از انقلاب باروتی (انقلاب صنعتی) خواهد بود.
به طور کلی، کیوساکی معتقد است که سرمایه‌گذاران باید انتظار یک رکود اقتصادی قریب‌الوقوع را داشته باشند و در عین حال خواستار سرمایه‌گذاری در دارایی‌های ایمن برای حفاظت از سرمایه‌های خود باشند. بنابراین، کیوساکی از سرمایه‌گذاری در بیت کوین، طلا و نقره حمایت می‌کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا