بازی

آپدیت بعدی Gran Turismo 7 پنج ماشین جدید به بازی اضافه خواهد کرد

آپدیت بعدی Gran Turismo 7 پنج ماشین جدید به بازی اضافه خواهد کرد

Gran Turismo 7 شاید لانچ نه چندان پر هیاهویی داشت، اما با انتشار منظم به‌روزرسانی‌های پس از عرضه، Polyphony Digital تلاش کرده تا شبیه‌ساز مسابقه‌ای را به مسیر خود بازگرداند.

به‌ عنوان مثال، آپدیت‌های ماهانه، اتومبیل‌های جدیدی را به فهرست قابل توجه بازی اضافه کرده‌اند (در کنار موارد دیگر) و به‌روزرسانی بعدی که قرار است در روزهای آینده منتشر شود، بار دیگر همین کار را انجام خواهد داد.

در واقع، مانند به‌روزرسانی قبلی، آپدیت جدید Gran Turismo 7 پنج خودروی جدید به بازی اضافه می‌کند که بیشتر از سه خودروی معمول است که معمولاً با این به‌روزرسانی‌ها افزوده می‌شوند.

مطلب پیشنهادی:باید از کدام مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی دشمنان اسپایدرمن استفاده شود؟توبی، اندرو، تام یا یک چهره کاملاً جدید؟
باید از کدام مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی دشمنان اسپایدرمن استفاده شود؟

کازونوری یامائوچی، تهیه‌کننده گرن توریسمو، تصویری از همین به‌روزرسانی را در توییتر خود به اشتراک گذاشته و نمایی از خودروهای جدیدی که به بازی اضافه خواهند شد را به نمایش گذاشته است.

Gran Turismo 7

به احتمال زیاد در طی چند روز آینده، جزئیات دقیقی را در مورد آنچه که این به‌روزرسانی به همراه خواهد داشت، دریافت خواهیم کرد، بنابراین برای به‌روزرسانی‌های بیشتر با ما همراه باشید.

Gran Turismo 7 هم‌اکنون به صورت انحصاری برای کنسول‌های پلی استیشن ۴ و ۵ در دسترس قرار دارد.

در اخبار مرتبط می‌دانیم یک فیلم سینمایی بر اساس گرن توریسمو در دست تولید است که اورلاندو بلوم (ستاره ارباب حلقه‌ها) و دیوید هاربر در آن حضور پیدا خواهند کرد. این فیلم برای ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ برنامه‌ریزی شده است.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Strayبه دعای گربه سیاه بارون نمیاد… اما گربه نارنجی چطور؟
بررسی بازی Stray


بازی‌های مستقلی که باید در عید نوروز تجربه کنید

بازی Cyberpunk 2077 به‌زودی میزبان ورژن پیشرفته رهگیری پرتو خواهد بود - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا